Hur länge?

F

full rulle - vill inte vara med

Gäst
Det brukar bli allt från snabbisar på 15 min. till några timmar :p:)

V

Vanton

Gäst
Ser ut som det är en väldans blandning i tider bland oss medlemmar;):)

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Ja tror mitt rekord ligger på ungefär 1.5 till 2 min, men då var ja så kåt att ja bara behöde nudda ollonet för att få underbara rysningar! ;)

Som längst kan ja sitta i typ 1.5 timme

cjutis

Ny medlem
Kön
Man
Allt ifrån 20 min till 1-2 tim.... Efter en lång sväng brukar man ha lite on i pungen... hehe... Men det är så jävla skönt och man sprutar så mycket..... Har inte runkat på typ 2 veckor snart.. så det får bli en långkörare känner jag...

G

Guest

Gäst
Antingen brukar jag runka i typ 5 minuter om jag vill komma snabbt. Men helst så runkar jag i flera timmar. Helt underbart att ägna en hel kväll åt chatt, onanera.se,
lite porr m.m. Som mest har jag haft stånd i 6-7 timmar. Smårunkat hela tiden. Tro mig. Då sprutar man;)

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
5-10 minuter, räcker alldeles lagom... förstår mig inte på allt snack om timme< runk.

Kön
Man
5-10 minuter, räcker alldeles lagom... förstår mig inte på allt snack om timme< runk.

Runkar oftast minst en timme för att bygga upp en kraftig "urladdning" ... 5-minuters-avrunkningar tycker jag inte ger någonting. 4 timmar är nog det längsta jag hållit på med stånd hela tiden.

.mrking.

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
Minst 20 minuter, men runk upp till 2 timmar är inte ovanliga. Hellre ett skönt att flera tråkiga.

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Beror på ifall jag är jättekåt eller om jag bara vill dra en kvällsrunk för att somna gott...drar jag kvällsrunken kan jag sitta i en timme typ men om jag är askåt så kan det ta runt 5 min.

Pellus Pluttus

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Väldigt varierande för mig. För det mesta runt 10-15 minuter, men kan bli längre om man sitter och kollar på nån skön rulle och vill spruta samtidigt som killarna i filmen...;)

handendaer

Ny medlem
Kön
Man
I morse höll jag på riktigt länge! Först i duschen, sen i sängen, sen i soffan framför tvn med en p-rulle. Sprutade nåt helt enormt : ) Tog säkert 2.5 timmar allt som allt : )

D

Deleted member 51940

Gäst
mellan en kvart och någon timma,kanske. Brukar inte kolla klockan direkt...

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
För min del när jag håller på så kan det variera ganska mycket .. Men jag kan säga att vanligaste ligget på 20-30 minuters runk.. om jag tokrunkar 10-15 .. Men sen finns vissa gånger man vill runka länge och då blev det typ mellan 1,5 timmar till 2-3 ^^ .. det e mina vanor.. Samt runkar minst 2 gpnger var dag

Toppen