Hur lång är orgasmen?

Honesty

Ny medlem
Kön
Man
Hur lång tid varar en kvinnas orgasm? Jag vet att detta är individuellt och varierar från olika tillfällen men jag vill bara veta ungefär.

Någon som vet eller har ett tidtagarur och vill mäta åt mig :)?
 

dwight

Ny medlem
Kön
Man
Det är individuellt tror jag, jag har varit med tjejer som det aldrig går för, och tjejer som kommer i timmar, och många gånger.. så det är nog inte bara upp till killen utan hur mottaglig man är,, men hör av dig kan vi prova....
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
För min tjej brukar en orgasm vara i sisådär fyra minuter. Jag njuter verkligen av att se hur hon njuter av efterdyningarna som sköljer över henne... ;)

Men jag vet att det finns andra tjejer som är mer som oss killar i det avseendet, att orgasmen liksom går över lika fort som den kom.

Individuellt som allt annat här i livet. Helt enkelt.
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Orgasmens längd är högst varierande. Om jag tar en snabbpullning en morgon med dusschen innan jobbet kan den vara över på 10-20 sekunder. Tar jag en riktigt onanisession med fingrar, stavar, kulor osv och håller på till jag nästan kommer och sedan gör uppehåll och börjar om osv. osv flera gånger kan orgasmen vara läääänge och jag kan ibland komma fler gånger i följd. Jag har iofs aldrig tajmat med klocja men jag vet att en gång höll det på under minst 10 minuter och jag kom nog 6-7 gånger i en följd - ensam!
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Som kille blir man avundsjuk över tjejers långa orgasmer. Men masserar man prostatan till exempel med en stav kan man få fantastiska orgasmer som kan vara uppåt fem minuter utan att det sprutar. Orgasmen sköljer över en som en våg. En obeskrivlig känsla.
 
Toppen