Hur långt och hur mycket sprutar ni?

stabant

Ny medlem
Kön
Man
Förr kunde jag ligga på rygg och spruta mig själv i munnen. Nu når det knappt naveln. Men ganska mycket kommer det. Jam, jam.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
shit, coolt. Försökte göra det nån gång genom att inte runka på en vecka. Nådde som längst till halsen men inte riktigt ända fram. Vanligtvis sprutar jag en bit ovanför naveln.

Masturbation for Salvation
 

Dead-Inside

Medlem
Kön
Man
Ja alltså... Jag försöker inte spruta så "långt" på mig utan de blir ju mest uppåt men när jag råkar vinkla den lite fel när jag kommer händer de att de sprutar till naveln.

Med det sagt så kan jag nog komma längre men inte till munnen så mycket vet jag.
 

craazy

Ny medlem
Kön
Man
Jag har ett litet "knep" när jag vill spruta långt. Man gör så här att så fort du håller på att komma så lägger du av o runka några sekunder, sen håller du på sådär 10-15 gånger. DÅ kan jag säga att du kommer spruta långt :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Håller med craazy, det ger mycket bra resultat! Har enstaka gånger råkat spruta mig själv i ansiktet men annars mest upp till melan navel och bråstvårtorna.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig provat att spruta på mig själv på magen, för jag vet att jag skulle inte träffa, kommer mycket och har ett rejält tryck. Får kanske prova någon gång för att se vart det landar, någonstans där det är lätt att torka upp det. :D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Jag har aldrig provat att spruta på mig själv på magen, för jag vet att jag skulle inte träffa, kommer mycket och har ett rejält tryck. Får kanske prova någon gång för att se vart det landar, någonstans där det är lätt att torka upp det. :D

Ta och testa så kan du väl meddela vart det hamnade... ;)
Blir det takskott månde?
 

hot30

Medlem
Kön
Man
ha ha har ochså sprutat mig själv i ansiktet och över faktiskt , sprutar riktigt långt när jag är riktigt kåt , men jag tror det beror på hur upphetsad man är och hur länge man hållt sig för att inte komma :)

ha det bäst utan protest
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Mgk, jag får ta och prova något i badkaret så att jag inte behöver få sperma på ställen där det är svårt att få bort det. ;)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Generellt sprutar jag nog ganska lite och kort; nån tum över naveln och en dryg tesked skulle jag tro. Fast när det pilskat till sig så har det hänt till bröst höjd och vad som iaf sett ut som en matsked.
 

Mighty-M

Ny medlem
Kön
Man
Sprutar oftast mycket. Brukar ibland försöka ta det i handen för att det inte ska komma på golvet, men det rinner nästan alltid över. Sprutar nog ganska långt också, över huvudet på kudden ibland när jag ligger ner. Tjejerna blir ganska förvånade när man ska komma på deras mage och det kommer i ansiktet istället... När jag är riktigt kåt och inte kommit på ett tag brukar det dock bli väldig tjockt och inte komma så långt. M
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag är som Flow242. Ungefär en tesked, mest så det droppar, ibland skvätter det iväg lite mer. Vore kul att få veta hur mycket en kille som Peter North sprutar.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag står oftast på knä när jag sprutar och då sprutar jag på en handuk på golvet. Vanligt vis kommer det ungefär en halv meter och mängden skulle jag uppskata till en matsked knappt. Ibland kan jag spruta långt över en meter men då måste jag vara väldigt kåt. Det längsta var drygt två och en halv meter

Keep on going!!
 

Bigload

Medlem
Kön
Man
Jag sprutar väldigt mycket och väldigt långt och det kan fan vara jobbigt ibland. Det kommer tio-12 sprut och typ 8 av dom sprutar flera meter, ibland över tre meter långt. och om jag ligger på rygg och sprutar så kommer det alltid i ansiktet och det kan ju förstöra stämningen en aning ;)
och om jag står upp så så sprutar det över mitt huvud.
och om jag ligger ned och riktar kuken rakt upp i stället, så sprutar det okontrollerat rakt upp i luften och hamnar lite överallt.
fast å andra sida skulle jag aldrig vilja vara utan mina sprut.
men ibland blir man trött och runkar med kondom istället. fast det är ju inte så kul jämt heller....
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bigload

Jag sprutar väldigt mycket och väldigt långt och det kan fan vara jobbigt ibland. Det kommer tio-12 sprut och typ 8 av dom sprutar flera meter, ibland över tre meter långt. och om jag ligger på rygg och sprutar så kommer det alltid i ansiktet och det kan ju förstöra stämningen en aning ;)
och om jag står upp så så sprutar det över mitt huvud.
och om jag ligger ned och riktar kuken rakt upp i stället, så sprutar det okontrollerat rakt upp i luften och hamnar lite överallt.
fast å andra sida skulle jag aldrig vilja vara utan mina sprut.
men ibland blir man trött och runkar med kondom istället. fast det är ju inte så kul jämt heller....

Blev visst lite lyxrunk ibland... Så kan livet vara!
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Vart nästan lite förvånad jag... trodde det flesta var ungefär som en själv ^^
Givetvis beror det på tillfället och stämningen men liggandes på rygg så kommer man ju en bit förbi ansiktet skulle jag väl vilja säga. Sedan stående på knäna så kan man komma en bra bit frammåt om man får in rätt vinkel ;)
 

BigMcSprut

Ny medlem
Kön
Man
Jag sprutar 10-12 sprut i en sats, minst 8 ordentliga. Längden har jag dålig koll på men det blir lätt ett par meter. Jag har några av mina sprut inspelade och byter gärna med dom som har egna. Gillar att se stora sprut som Mr North.
Adda norrlandskille32@hotmail.com om ni vill chatta lite eller byta sprutfilm
 
B

Brinck [stäng på anv begäran]

Gäst
Jag har sprutat mig allt som 0ftast i ansiktet,ja då jag bara låter det spruta rakt ut med vikel upp mot magen så har det var gång sprutat över ansiktet och munnen..Jag har sugit av två killar förut de var mer spännande,ja två oberoende av varandra som jag kände bra innan,sådant gör jag gärna igen..
 

macce

Ny medlem
Kön
Man
beror på själv sprutar jag lätt migsjälv i ansiktet liggandes om någon gör det åt mig, ja guuud långt bort sprutar det då...
 
Toppen