hur luktar det?

barbaselo

Ny medlem
Kön
Man
En ren fräsch Fitta luktar som ett gott äpple.
Bröst luktar hud.

Hm. Jag anser att du har fel. Om en ren fräsch fitta luktar äpple, så har tjejen förmodligen använt en tvål med äppeldoft.

Jag menar att en ren och fräsch fitta luktar ingenting. Är den verkligen ren och fräsch, så känner du ingen skillnad på att lukta på fittan och att lukta på någon annan kroppsdel. Men - fittan har en speciell smak, och den ändras inte med åren (eller med person heller, för den delen).

Däremot kan det uppstå dofter när en tjej är kåt, men det är inte fittan som luktar. Det är sekret som utsöndras i underlivet, precis som på killar.

Jag tror inte män och kvinnor skiljer sig så mycket. För min egen del, så luktar min sperma olika, beroende på vad jag ätit. Men å andra sidan så är ju sperma ett sekret. Själva kuken luktar ingenting när jag är nyduschad med oparfymerad tvål.
 

barbaselo

Ny medlem
Kön
Man
En ren fräsch Fitta luktar som ett gott äpple.
Bröst luktar hud.

Jag kan tillägga att tjejer som behåller sin buske behåller sin luktfrihet längre efter dusch, än vad en rakad tjej gör. Jag har kunnat jämföra i mer än ett fall.

Anledningen vet jag inte, men troligen cirkulerar det mer luft innanför trosorna på en tjej med en buske, och det gör att det inte blir lika svettigt. Vad vet jag ?
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har i alla fall känt mens lukt. Men så luktar inte fittan, eller?

NEEJ! Det luktar inte så!
(jag kan ge tipset till alla tjejer att använda menskopp så slipper man "menslukten", det är när blodet är i kontakt med tampong/binda som det börjar lukta mens, det är skönt att slippa som tjej också)

Men, fittor smakar nog väldigt olika, och precis som sperma har nog kosten lite med det att göra för jag har hört att vegetarianer (som jag t.ex. :D) smakar godare än de som äter kött, eller mycket snabbmat...
Vill man äta kött men testa om man märker skillnad ska man käka mycket frukt och grönt och inte så mycket kött (helst vitt eller fisk) under dagen om man vet att man ska ha lite rajtans på kvällen...
 
Toppen