Hur många av dina kompisar tror du leker analt?

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Satt o tänkte lite nu efter en jävla runda med gummit där bak, Undrar om någon av mina killkompisar gör samma sak. Det är ju inte precis något man går UT med te grabbarna att man tkr det är skönt att leka ibaken för då skulle man bara bli attackerad med BÖG osv, jag är inte gay ngnstans men jag tycker det är skit skönt ändå. Många av mina kvinnliga kompisar kan jag berätta för o många av dom tycker det är coolt och även lite påtändande :D

Men själva frågan är Vet/tror du att någon av dina killkompisar (som du ej har pratat med om deT) Gör något liknande.

Jag själv kan inte tänka mig någon av mina kompisar ens har haft tanken på det. ehee
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Skulle inte alls förvåna mej om dina killkompisar är ganska lika dej och sitter med sina olika leksaker uppstoppade i röven när dom runkar....:D

Min erfarenhet är att vi är rätt lika varandra.....

/ I
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Skulle inte alls förvåna mej om dina killkompisar är ganska lika dej och sitter med sina olika leksaker uppstoppade i röven när dom runkar....:D

Min erfarenhet är att vi är rätt lika varandra.....

/ I

haha grejjen är den att, mina polare är då lite speciella!!!! Gamers som vi är o ingen av dom har knappt haft någon tjej alls, Eller så äre Dom "coola" som får fitta varje dag. Fast man vet inte :D frågar man någon så får man alltid det mest OSERIÖSA svaret, jag kan typ själv säga sanningen typ : lol igår körde jag upp en stor dildo i röven :D o alla bara haha håller me o skämtar om det, blir lixom aldrig något seriöst
 
M

mike19

Gäst
Tror de flesta har testat i allafall minst 1 gång. själv gillar ja det mkt
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo, det är ju så att den kraftigaste o skönaste utllösningen får en kille genom ngn form av analstimulans..en vibrerande dildo i röven samtidigt som man runkar blir en kanonorgasm.
Även när jag knullar brular jag "smyga" upp en hand vispa runt lite kring rövhålet när jag känner att det är dags att komma..
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Har lite koll när de kommer till sånt med mina vänner. Har typ snackat om sånt med alla vid olika tillfällen. Alla vill ju dessutom att man inte ska sprida det.
Kan ju säga att mina vänner är inte heller några players utan mer åt nörd/gamer hållet. [|)]
Men en av dem vet jag har testat med ett finger och en penna några ggr. Medan en annan brukar köra med fingrarna när han är i duschen. En tredje har kört med batteri.
Men så vitt jag vet är jag den enda med dildos och buttplugg. :oops:
 

kuken 2

Ny medlem
Kön
Man
att föra upp nåttt i rumpan mm det är as skönt har själv en nexus glider det är en g-punkts stav för killar som masserar g-punkten å mellan gården:p:p
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
att föra upp nåttt i rumpan mm det är as skönt har själv en nexus glider det är en g-punkts stav för killar som masserar g-punkten å mellan gården:p:p
Har också använt g-punktsstav. Enormt skönt.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Du är inte så ovanlig och unik som du kanske tror! Jag är säker på att du har killkompisar som också, precis som du, brukar stoppa upp saker i rumpan. Det är vanligare än man kanske tror. Många heterosexuella män har fattat varför bögar gillar kuk i röven.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle inte alls förvåna mej om dina killkompisar är ganska lika dej och sitter med sina olika leksaker uppstoppade i röven när dom runkar....:D

Min erfarenhet är att vi är rätt lika varandra.....

/ I
Instämmer. ..har man utforskat sina erogena zoner och hittat känslan så finns det ingen anledning att låta bli det sköna.
Min erfarenhet är att man inte pratar så mkt onani med varann kanske av rädsla att bli dömd av andra
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Instämmer. ..har man utforskat sina erogena zoner och hittat känslan så finns det ingen anledning att låta bli det sköna.
Min erfarenhet är att man inte pratar så mkt onani med varann kanske av rädsla att bli dömd av andra

Har själv ingen direkt lust att prata om onani med mina dagliga bekanta. Däremot att prata om det med andra killar och män är spännande. Även intresserad av workshop, där vi testar olika grejor och tekniker.
Men, det verkar ju vara nästan omöjligt att arrangera!?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har själv ingen direkt lust att prata om onani med mina dagliga bekanta. Däremot att prata om det med andra killar och män är spännande. Även intresserad av workshop, där vi testar olika grejor och tekniker.
Men, det verkar ju vara nästan omöjligt att arrangera!?
Japp...det är nog svårt att få ihop... Fantiserar själv ibland om att jag har en instruktör som är med när jag onanerar. Jag får prova diverse utrustning. Analpluggar..penisringar...electrosex...prostataleksaker..allt under överinseende och direkta anvisningar
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Japp...det är nog svårt att få ihop... Fantiserar själv ibland om att jag har en instruktör som är med när jag onanerar. Jag får prova diverse utrustning. Analpluggar..penisringar...electrosex...prostataleksaker..allt under överinseende och direkta anvisningar

Jag kan ta med mina leksaker - så växeldrar vi som "lekledare"....
 
Toppen