Hur många av er andra är beredda att omsätta era fantasier irl?

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Men jag skulle så gärna vilja vara med två tjejer samtidigt i en skön trekant och få slicka dem båda!
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det handlar om en fantasi. Så jag vet inte vad din fråga kom ifrån?
I grund och botten håller jag med dig!
Manlig onani! Kvinnlig Onani! Allmän Onani! Vem bryr sig egentligen? Inte jag egentligen!
Men nu finns uppdelningen och jag ställde min fråga i just Kvinnlig Onani så do the math ;)
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Oj, det är flera. Jag onanerade några gånger tillsammans med en killkompis i tonåren. Skulle vilja onanera tillsammans med en annan man igen. Sen fantiserar jag en del om att vara med i en bukkakefest och vara en av många män som sprutar en tjej i ansiktet.
Och omvänt, en fantasi jag gärna omsätter i praktiken är att bli sprutad i ansiktet och munnen av ett gäng kvinnor. Tänk att få ligga och bara ta emot deras fontänorgamser!
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vissa fantasier ska bara vara fantasier andra har jag gjort verklighet av.
En del fantasier visste jag inte ens att jag hade men min dåvarande Ägarinna lotsade in mig där :love: :p :ROFLMAO:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej mina flesta fantasier är rätt så grova så att göra dem på riktigt vill jag inte. Har en gammal arbetskamrat som är höggravid att ha sex med henne vore en dröm. Såg bra ut redan innan men med det former hon har fått nu gör att jag lätt får resning. Men samma sak där hon är ju upptagen är tillsammans med fadern till barnet var inte bara ett engångsligg. Är väl lite så med fantasier att allt är tillåtet.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
De flesta fantasier vill jag nog omsätta till verklighet. Kanske inte alla personer man fantiserar om, men när jag fantiserar om annorlunda platser eller sex på fler än två, t ex, så vill jag omsätta det mesta i fantasiväg till verklighet. Men ibland fantiserar jag om personer som jag inte egentligen vill ha sex med i verkligheten. En av mina bästa vänner är en snygg kvinna och jag har fantiserat om henne. Vet också att hon är kåt av sig, så hon har förekommit i flera fantasier hos mig. Men jag skulle aldrig röra henne i verkligheten. Men jag har fått riktigt bra kontakt med några yngre kvinnliga kollegor nu som jag inte hade haft något emot att smaka på... ;)
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Att ha sex med vissa personer, som en snygg kollega eller tjejen i kassan på ICA är nog ingen bra idé.

Men att spruta sperma under en bukkaketräff eller få halsknulla riktigt kladdigt skulle jag gärna göra irl.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vill att titta på när min bästa kompis har sex med en kvinna på det här viset:

Länk till video

Jag vill smeka hans bak, hans pungkulor, lägga mig intill och kyssa kvinnan medan jag smeker henne till orgasm och försiktigt känner på kompisens kuk. När han sprutat i henne vill jag få komma in i henne, känna hans sperma och också spruta i henne.

Ja, jag hade inte tvekat en sekund att omsätta detta till verklighet.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Min absolut dröm är att få vara med när min tjej blir knullad av några av hennes ex och att hon får orgasmer som är starkare än hon fått med mig.
 
Toppen