Hur många av er vill ses Irl istället för att bara ruska tupp hemma eller pilla på ärtan?

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Alltid bättre irl! Sex med kvinnor eller bara onanera ihop med både kvinnor och/eller män. Gärna på klubb eller porrbio! Kanske på "Underbar" i eftermiddag?
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja ha en runkpolare i Jönköping under tiden man är där och jobbar och har rast
 

SGS

Medlem
Kön
Man
Är intresserad av att träffa runkkompisar i Göteborgstrakten. Se gemensamt på porrfilm, helst med smala unga kvinnor (ej underåriga). Inte egen tillgång till plats.
 
Kön
Man
Jag runkar inte med vem som helst, första utmaningen är ju att hitta nån men synkar med om hur en bra runkträff ska va. Den andra utmaningen är plats. Den tredje utmaningen är att få vågar ses. Lätt att planera med kuken i handen :LOL: och stannar vid snack och drömmar.
Bitter, näe! Hittade bästa runkpolaren här på siten :giggle:
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hej, kommer att vara i Lund den 15/4 på kvällen, tar gärna emot tips om det finns något kul där, typ porrbutik, porrklubb, bastuklubb eller en bar där man kan träffa likasinnade?
 

SirJerkAlot

Medlem
Kön
Man
Jag runkar inte med vem som helst, första utmaningen är ju att hitta nån men synkar med om hur en bra runkträff ska va. Den andra utmaningen är plats. Den tredje utmaningen är att få vågar ses. Lätt att planera med kuken i handen :LOL: och stannar vid snack och drömmar.
Bitter, näe! Hittade bästa runkpolaren här på siten :giggle:
Precis så är det! Kul att du hittade rätt. Jag fortsätter leta
 
Toppen