Hur många bs-killar har gått hela vägen?

stayups55

Medlem
Kan bara stämma in i kören, det är man blir van avslappnad och kemin stämmer. Helt underbart att suga kuk och ta den i stjärten.
Heter Vaxholm på qruiser och lycra bs på kik

Jag har gått hela vägen. Det har blivit några gånger nu. Är passiv. Sthlm. Kik = lycralover
Qruiser= vaxholm
 

linin

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Jag har haft nöjet att bli påsatt ett par gånger. En gång träffade jag en kille från grinder som dominerade mig nästan totalt och jag var hans knulldocka i några timmar. Det var så jävla hett! mmmm
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har gått hela vägen flera gånger och det är underbart att få känna en kuk i baken som pumpar ut och in tills han sprutar!
 

Kenand

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag har bara haft runk och sugträffar, men vill gärna gå längre med analsex, både ge och få.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har gått hela vägen vid ett par tillfällen. Tagit emot en gång genom att rida en man och satt på en annan man en gång. Problemet för mig är att jag är trång och det gör fruktansvärt ont att få kuk i analen och när jag ska sätta på så slaknar kuken just som jag ska tränga in. Antar att det är en psykologisk spärr jag måste övervinna...
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat och sugit annan killes kuk och fått samma behandling. Men jag har inte satt på eller blivit påsatt men funderar på om jag är intresserad av att prova på???? Vet ej, kanske, finns en del nyfikenhet.:rolleyes::unsure:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har runkat och sugit annan killes kuk och fått samma behandling. Men jag har inte satt på eller blivit påsatt men funderar på om jag är intresserad av att prova på???? Vet ej, kanske, finns en del nyfikenhet.:rolleyes::unsure:
Ibland tycker jag att det fokuseras för mkt på anal penetrering. Det är väl inget måste? För mig är det tillräckligt skönt med runk o sug. Kanske möjligen ett finger som smeker och pullar lätt. Det retar nervändarna skönt
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland tycker jag att det fokuseras för mkt på anal penetrering. Det är väl inget måste? För mig är det tillräckligt skönt med runk o sug. Kanske möjligen ett finger som smeker och pullar lätt. Det retar nervändarna skönt
Jag tycker lika, inte intresserad av analt, bara runk o sug, men andra gör ju som de vill så klart ;):coffee:
 

bi51m

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade sex första gången med en man när jag var 13 och de två första gångerna sög jag honom bara men tredje gången så började han att smeka min anal och ville slicka mig och så började han att fingra mig och sedan så började han att knulla mig. Första gångerna gjorde det mest ont men med tiden började jag njuta av det.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut gått längre ganska många gånger. Redan första gången med en man så knullade jag honom. Ett par veckor senare blev jag själv knullad och gillar det bättre. Har en kk nu där vi turas om. Jag är oftast bortom.

Planerar för att ligga om ett par dagar.
 
M

MrTom

Gäst
Har både sugit och blivit avsugen flera ggr, har blivit påsatt några ggr och med rätt person är det underbart! Är trång så med stora kukar går det inte, helst smala och långa kukar ska det vara!
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker lika, inte intresserad av analt, bara runk o sug, men andra gör ju som de vill så klart ;):coffee:
Jag har heller inte intresserat mej för analt, har testat några gånger med dildo, men det ger mej absolut ingen njutning, det känns både fysiskt och emotionellt obekvämt att få något i sej.
Därför har jag inte varit sugen på att själv penetrera någon analt, även om erbjudanden inte har saknats, så den biten kan jag egentligen inte uttala mej om
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag har heller inte intresserat mej för analt, har testat några gånger med dildo, men det ger mej absolut ingen njutning, det känns både fysiskt och emotionellt obekvämt att få något i sej.
Därför har jag inte varit sugen på att själv penetrera någon analt, även om erbjudanden inte har saknats, så den biten kan jag egentligen inte uttala mej om
Hejsan det är exakt likadant här
 

DrNize

Medlem
Jag har gått hela vägen vid ett par tillfällen. Tagit emot en gång genom att rida en man och satt på en annan man en gång. Problemet för mig är att jag är trång och det gör fruktansvärt ont att få kuk i analen och när jag ska sätta på så slaknar kuken just som jag ska tränga in. Antar att det är en psykologisk spärr jag måste övervinna...
Ja var med om det också att jag blev mjuk
 

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Provat att bli knullad 1 gång, gjorde sjukt ont, kunde inte slappna av...men är väldigt nyfiken på att ha en kuk/ollon mot analen som retar och runkar mot hålet...
 
Toppen