Hur många får orgasm när ni är här på onanera??

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det brukar börja här..... sedan blir det ofta chat-forum som MSN eller ännu bättre smeker.se..... Alla-mot-alla är klart fräckt!!
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror det har hänt 1 gg, men jag bor inte själv, utan i ett "kollektiv", det är alltid någon vaken så pill får det bli mera privat på annan plats än vid datorn.
Men tråden är i sig intressant, första åren jag tittade in antog i stort sett alla som kontaktade mig att jag pillade så fort jag var inloggad.
Skönt att läsa att det finns flera som mig, som bara läser här.
 

Al69

Ny medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jo, oftast så inspirerar och kåtar det som sägs på trådarna upp mig, men det är chat eller filmlänkarna här som får det att gå[:eek:)]
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Jag brukar nog runka när jag är innepå ona men brukar gå vidare till någon chatt, Cam4 eller liknande och fortswätter runka där tills det går.
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo,jag brukar gå in o kolla om ngt intressant är på gång...lite sextips o så.
Blir lite småkåt då ..o går sedan in på badjojo.cpm el nå´t för en avslappnande runk.
 

j.anne

Medlem
Kön
Man
Ja vi ser ut att vara några stycken som en härlig stund med en skön orgasm när vi är inne på denna härliga sida
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Håller med er andra om att det brukar börja här, och väldigt ofta slutar det också här. Speciellt om man får några små kåta mess när man är inloggad... Puss på er (ni vet vilka ni är ;) )
 
G

Göran67

Gäst
Håller med flera, brukar börja här. Sedan eventuellt kolla någon länk till någon schysst film. Tack till er som bidrar med härliga länkar.
 
K

ktqk

Gäst
Sidan är ju uppkåtande, så visst onanerar jag till den och får orgasm förr eller senare.
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo, då man kollar på några friska fimklipp så börjar det rycka i "draggen" o sedan är det oftast läge att se till att komma..
 

j.anne

Medlem
Kön
Man
Ja mmen brukar bli härligt kåt när man är här, även så denna gång. Kuken står och kommer att smekas skönt
 
L

Liza33

Gäst
Varje gång. Blir så kåt att jag inte kan låta bli att onanera o sen tja... [}:)];)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Varje gång. Blir så kåt att jag inte kan låta bli att onanera o sen tja... [}:)];)

Får du gärna göra, sånt gör att jag också blir så kåt att jag inte kan låta bli att runka och spruta, hehe.... :p:cool:
 
Toppen