Hur många får orgasm när ni är här på onanera??

j.anne

Medlem
Kön
Man
Ja det är svårt att låta bli att smeka sig när man läser vad alla skriver härligt här inne.
 

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo , det blir en "spritzning" varje gång ...man sitter o kåtar upp sig o sedan finns det ingen återvändo...
 

solgossen

Medlem
Kön
Man
Onanerar ofta även när jag är inne på denna sida. Orgasmen brukar jag få av många anledningar, ibland pga det jag läser här.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan få lite förslag om filmer eller sexuella noveller så kan börja här men när man väl sprutar är man någon annan sida. Ofta använder jag inte nätet när jag kommer, går bra med mina fantasier. Men finns en del kvinnor som tänder mig.
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Det är klart att men runkar gubbkuken när man är här. En del texter är ju riktigt uppkåtande. Sen blir det att man går vidare med nån film eller på Dirtyroulette.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jo det är ganska vanligt, kollar ofta även på porr i samband med jag kollar runt här. Sen händer ju att jag hoppar in här lite hastigt och kollar läget, t.ex. på jobbet, då blir det inget runk, såvida jag inte jobbar hemifrån, då blir det nästan alltid orgasm.:)
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte alltid, drar ofta en runk när jag sitter i bilen och snabbladdar... Självklart händer det ju att man kommer när man ser någon lastbilschaufför titta till en extra gång när de passerar eller stannar framför pga kö, där de passerar måste de stanna ibland för de har väjningsplikt... Då kommer jag jävligt lätt
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo det är ganska vanligt, kollar ofta även på porr i samband med jag kollar runt här. Sen händer ju att jag hoppar in här lite hastigt och kollar läget, t.ex. på jobbet, då blir det inget runk, såvida jag inte jobbar hemifrån, då blir det nästan alltid orgasm.:)
Håller med, drar en liten runk i bland på jobbet i duschen, men sällan jag sprutar...
 
Toppen