Hur många gånger i veckan?

Donimo

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hur många gånger per vecka drar du en tralla i genomsnitt? Bara nyfiken.
Personligen? Sex gånger kanske. Har ingen fast sexpartner för tillfället. Oftast blir det en kvällsrunk på vardagskvällarna, kanske en bakisrunk på lördag/söndag beroende på vad man har hittat på.
Är nyfiken på att höra om dina runkvanor.
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur många gånger per vecka drar du en tralla i genomsnitt? Bara nyfiken.
Personligen? Sex gånger kanske. Har ingen fast sexpartner för tillfället. Oftast blir det en kvällsrunk på vardagskvällarna, kanske en bakisrunk på lördag/söndag beroende på vad man har hittat på.
Är nyfiken på att höra om dina runkvanor.
Ett par gånger blir det pm inte annat så för medicinska skäl haha
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Hur många gånger per vecka drar du en tralla i genomsnitt? Bara nyfiken.
Personligen? Sex gånger kanske. Har ingen fast sexpartner för tillfället. Oftast blir det en kvällsrunk på vardagskvällarna, kanske en bakisrunk på lördag/söndag beroende på vad man har hittat på.
Är nyfiken på att höra om dina runkvanor.
Jag är 75 år runkar varje dag
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det varierar. Men som regel blir det nog 4-5 ggr i genomsnitt. Ibland dagligen och ibland med lite uppehåll.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Varierar väldigt. Ibland två gånger, ibland 20. Särskilt om det är mycket fester, är jag bakis blir det nästan alltid två-tre runk.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Den här semestern har jag bestämt mig för att onanera till sprut VARJE dag. Jag har en knapp vecka kvar och hittills har jag hållit löftet till mig själv. Har haft sex fem gånger med sambon men då ändå sprutat själv minst en gång. Igår onanerade och sprutade jag till exempel tre gånger. Ett annat löfte till mig själv är att bara fantisera om kvinnor på jobbet eller i bekantskapskretsen när jag sprutar ;)
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Eftersom jag älskar att onanera försöker jag onanera varje dag och ibland nån gång eller ett par gånger till om jag har möjlighet. Vill dessutom hålla på länge för att bygga upp en ordentligt härlig kåthet innan jag sprutar i en skön orgasm. Ibland händer det att jag sparar orgasmen och för att bevara kåthetsruset. Så skönt att vakna på natten vara kåt och onanera igen, spara sig och somna om ett par timmar för att sedan vakna till och fortsätta.

Tyvärr funkar det inte så ofta som jag vill och det kan bli uppehåll på allt ifrån ett par dagar till nån vecka eller till och med två beroende på omständigheterna. Fördelen med det är att kåtheten bara blir större och det blir ännu härligare när jag väl får möjlighet att onanera.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Den här semestern har jag bestämt mig för att onanera till sprut VARJE dag. Jag har en knapp vecka kvar och hittills har jag hållit löftet till mig själv. Har haft sex fem gånger med sambon men då ändå sprutat själv minst en gång. Igår onanerade och sprutade jag till exempel tre gånger. Ett annat löfte till mig själv är att bara fantisera om kvinnor på jobbet eller i bekantskapskretsen när jag sprutar ;)
Hur många dagar har du nått till nu då?
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Hur många gånger per vecka drar du en tralla i genomsnitt? Bara nyfiken.
Personligen? Sex gånger kanske. Har ingen fast sexpartner för tillfället. Oftast blir det en kvällsrunk på vardagskvällarna, kanske en bakisrunk på lördag/söndag beroende på vad man har hittat på.
Är nyfiken på att höra om dina runkvanor.
Jagä runkar nu
 
Toppen