Hur många gånger?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Tre gånger per dag är inte ovanligt. Men oftast blir det en gång per dag. Numera runkar jag sällan, använder nästan alltid någon av mina FleshLights. Om man väntar 2-3 dagar mellan, sprutar man mer och längre.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
3 är max sen går det bara inte. Tredje gången tar tid. Längesen jag gjorde det men efter 1 gång så har man inte så mycket lust förrens nästa dag.
Och ju längre man väntar desto skönare blir det men det är svårt att vänta. Man tömmer ju ett lager så man får vänta tills det fylls på. Det slipper tjejerna. Hur det är med deras fontänorgasmer vet jag inte. 15 gånger på en dag tror jag inte mycket på. Då måste du hatt ett jäkla stort lager. [|)]
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Runka för jämnan?? Finns det inget annat du skulle vilja fylla ditt liv med??
Stackars kuk om du ska sitta och runka 24 timmar om dygnet.
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Glimmer

Tre gånger per dag är inte ovanligt. Men oftast blir det en gång per dag. Numera runkar jag sällan, använder nästan alltid någon av mina FleshLights. Om man väntar 2-3 dagar mellan, sprutar man mer och längre.

Jag skulle också vilja använda mer mina FL för dom är lungt skönare än "Lena Handén" :D

Men likt förbannat sitter man där med högerhanden när man blir kåt framför datorn....

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt, Ultra Tight Butt och Wonderwave Lady.
 

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan inte komma/runka mer än 2 gånger efter varandra.
Men får jag vila en stund mellan runkningarna kan jag hålla
på ganska många gånger per dag innan jag "tröttnar".
Runkaren 90, hur många gånger kan du komma på en dag?
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Längesedan jag testade hur många gånger men ibland kan man ju runka lätt 3-5 gåmnger utan problem. För ett gäng år sedan satte jag på en brud 12 gånger under ett dygn :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
12 gånger på en dag när jag var yngre. Kan inte påstå att det var skönt de sista gångerna utan det var mer en arbetsseger och sperman sprutade inte som en fontän precis
 

BabOon

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Goboy

3 är max sen går det bara inte. Tredje gången tar tid. Längesen jag gjorde det men efter 1 gång så har man inte så mycket lust förrens nästa dag.
Och ju längre man väntar desto skönare blir det men det är svårt att vänta. Man tömmer ju ett lager så man får vänta tills det fylls på. Det slipper tjejerna. Hur det är med deras fontänorgasmer vet jag inte. 15 gånger på en dag tror jag inte mycket på. Då måste du hatt ett jäkla stort lager. [|)]

Fastän orgasm och utlösning inte riktit är samma sak men. Visst kan man få orgasm utan utlösning + att testiklarna producerar "en hel del" spermier/sek.
 
Kön
Man
Precis som BabOon säger så är inte ejakulation och orgasm samma sak, därför är det skillnad på komma och komma, beroende på vad som avses. I mitt fall, till exempel, så skulle jag kunna få orgasm i princip hur många gånger som helst, men ejakulationerna är begränsade eftersom spermieproduktionen har en bestämd kapacitet. Men man får väl utgå ifrån att Runkaren90 menar vanliga fulla sprut... i så fall är det fem i mitt fall (med sperma). Kan fler gånger, men då är säden slut...
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Om jag kommer mer än 3 gånger så är säden så vattnig och tråkig så det är inte kul. Sen värker kuken eftersom jag är ganska hårdhänt :p
 
Toppen