Hur många ggr

G

Guest

Gäst
Tänkte bara undra hur många ggr ni brukar runka på en dag och hur måpnga ni tycker är "normalt" om man säger.
Jag brukar runka typ 1 eller 2 ggr per dag och ja vet inte riktigt vad jag ser som normalt ;)
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Nja det går väll inte säga vad som är normalt, känns inte som ett begrepp som passar in i detta sammanhang.
Jag runkar 1-4 gånger om dagen, oftast kanske två.
Runka gör man ju för att det är skönt, men också för att slå ihjäl lite tid. På kvällarna kanske man runkar för att sen kunna sova ordentligt. Ibland runkar man bara för att få bukt med ståndet. Men det är ju skönt alla gånger.
Fast ibland kan ju ett runkandet nästan bli lite tvångsmässigt, då är det inte lika skönt som annars.
Oj, nu var jag utanför ämnen en hel del.
 
G

Guest

Gäst
0 - 4 gånger! Beror på tid och humör!
För att glädja er yngre så går det faktiskt att som uråldrig 40-åring att spruta flera gånger/dag! :p
Livet tar inte slut vid 23 som man trodde som 18-åring....... :oops:

Dessutom finns det inget som heter normalt!!! Det som är normalt känner du bäst själv! ;)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
0-2 ggr beroende på tid och humör, oftast blir det dock 1 ggr/dag.
jag tycker att det är normalt att runka hur många eller hur få gånger som helst per dag så länge inte kuken börjar blöda och bli skinnflådd... ;)
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Det finns inget som är "normalt", gör vad du känner är rätt och riktigt för dig! Själv runkade jag 11 ggr på en dag med en kompis en gång i tiden. Nu ligger jag på 3-5 ggr/vecka. ;)
 
G

Guest

Gäst
jag onanerar oftast 1 gggr7 dag men 5/10 ggr så har jag gjort det två ggr men mitt rekord är 8-9 om jag inte minns fel detta tillhörde nog inte frågan men jag skriver det ändå.:)
 

Mocklin

Ny medlem
Kön
Man
Tjaa.. normalt och normalt.. allt runk e normalt vara sej man runkar 1 gång eller 10 gånger på en dag.. Men mitt vanliga mått blir på 2 runk dagen^^
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
I genomsnitt blir nog ett om dagen. Vissa dagar när man är väldigt kåt blir det två men vissa dagar hoppar man ju över.
 
Toppen