Hur många här är gifta med en kvinna som träffar andra?

KinkyMorfar

Medlem
Ålder
65
Kön
Man
Hur många är vi här inne som är gifta med en kvinna som träffar andra killar?

Min fru ska få herrbesök idag. Jag älskar verkligen att hon lever ut sin kåthet. Hon ska träffa någon minst en gång i veckan nu
Jag är änkeman numera men min ex fru älskade att knulla med andra män. Vi var bland annat stammisar på Haga Video. Unga pojkar var hennes favorit :)

Jocks64

Välbekant medlem
Min fru träffar andra män. Det kan vara lite frustrerande ibland när hon inte vill med mig på grund av att hon fått av andra. Fast det är grymt upphetsande att få höra henne säga det är nog ingen idé gör jag tror inte jag skulle känna dig nu

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min fru träffar andra män. Det kan vara lite frustrerande ibland när hon inte vill med mig på grund av att hon fått av andra. Fast det är grymt upphetsande att få höra henne säga det är nog ingen idé gör jag tror inte jag skulle känna dig nu
Då har han stor kuk

Magge

Medlem
Min fru har varit iväg en minst en gång. Vad jag vet. Har aldrig fått bekräftat om de knullade. De träffades på en parkering i vår bil. Så mycket vet jag. Jag har ändå känslan av att det hände där. Hin träffade honom via Heta Linjen som fanns då.

Chan

Medlem
Kön
Man
Visserligen bara sambo
Men skulle bli glad om hon knullade med någon annan…

För mig knullar hon i alla fall inte med

Hyposeed

Medlem
Jag är inte gift med en sån kvinna, jag är en sån kvinna. Min man är väldigt nöjd att det är så....
Jag hade haft svårt att acceptera det. Skulle bli väldigt svartsjuk. Hon var däremot otrogen när vi var särbo, hon tyckte nog att hon hade gjort slut, men även en gång då vi bodde ihop. Fortfarande svårt att smälta det. Men det låter ändå spännande att de som berättar här inne kan ha såna förhållanden. Hade själv ett förhållande med en gift kvinna då jag var singel. Men fick så dåligt samvete att jag avslutade det. Kan lite ångra det nu. Det var ett ganska hett förhållande.

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag hade haft svårt att acceptera det. Skulle bli väldigt svartsjuk. Hon var däremot otrogen när vi var särbo, hon tyckte nog att hon hade gjort slut, men även en gång då vi bodde ihop. Fortfarande svårt att smälta det. Men det låter ändå spännande att de som berättar här inne kan ha såna förhållanden. Hade själv ett förhållande med en gift kvinna då jag var singel. Men fick så dåligt samvete att jag avslutade det. Kan lite ångra det nu. Det var ett ganska hett förhållande.
Man får skilja på kärlek och sexlust om man kan. Jag ser det så att när jag har sex med andra så knullar jag och när jag har sex med min man så älskar vi. Det är en jäkla skillnad.

Hyposeed

Medlem
Man får skilja på kärlek och sexlust om man kan. Jag ser det så att när jag har sex med andra så knullar jag och när jag har sex med min man så älskar vi. Det är en jäkla skillnad.
Förstår vad du menar. Vore kanske bra för många att kunna ha det så, som känner sig frustrerade sexuellt. Säkert många i detta forum som delar det. Bra att kunna vara så säker i förhållandet att det funkar för båda. Men det ena förhållandet är ju inte det andra likt.
Har din partner också andra emellanåt eller är det ensidigt?

Toppen