Hur många här har en runkpolare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hade det när man var yngre och började runka.
Sedan gjorde man det nästan varje dag ibland flera gånger sedan kunde det gå någon vecka innan man gjorde det igen så nu gör jag det ensam. Saknar inte någon runkpolare men att onanera med en kvinna har ibland hänt i tvättstugan jag och en grannfru. Att ha sex med henne vill hon inte vill inte vara otrogen. Men att vi någon gång onanerar tycker hon är okey.
Jag smeker aldrig henne och hon smeker inte mig vi smeker oss själva och han ha en skön stund, har någon gång sprutar på hennes trosor men de skulle ju tvättas i allafall.
Ååhhh.... En sådan grannfru skulle jag vilja ha.... Min grannfru ser ganska bra ut för sin ålder, 66 år. Liten smal med små bröst. Fantiserar om henne ibland när jag runkar.....
 
D

Danskan

Gäst
Hade en runkpolare när jag gik i skolan, en mogen mand. Gick til skolan via hans lägenhet. Fick ett riktigt bra sprut hos honom, och sprang til skolan. Han gillade jag var så ung, var ganska häftigt. Isär om vi skulla ha idrätt och dom andra i klassan skulle få se min nyavsugna kuk i badet. Blev ganska ofta kåt och fick runka när jag kom hem.
 

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag har ingen runkpolare nu men när jag gick i högstadiet brukade jag och en kompis runka i princip så ofta vi kunde. Det var nice att ligga och titta i antingen porrtidningar eller om vi hade tur och fått tag i en porrfilm och dra en skön runk tillsammans. Saknar faktiskt den tiden för det hade varit kul att experimentera mer tillsammans.
Hade jag velat så tror jag inte heller att min flickvän skulle ha något emot att jag hade en runkkompis.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har ingen runkpolare nu men när jag gick i högstadiet brukade jag och en kompis runka i princip så ofta vi kunde. Det var nice att ligga och titta i antingen porrtidningar eller om vi hade tur och fått tag i en porrfilm och dra en skön runk tillsammans. Saknar faktiskt den tiden för det hade varit kul att experimentera mer tillsammans.
Hade jag velat så tror jag inte heller att min flickvän skulle ha något emot att jag hade en runkkompis.
Lyckost! Min fru skulle gå i taket om hon visste att jag runkar och suger andra män...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min man onanerar ganska ofta tillsammans. Räknas det eller måste deltagarna vara killar?

Jag och Harley onanerar också ofta tillsammans. Mycket lättare nu när vi bara har barnen här varannan vecka. Går ju spontanonanera på ett annat sätt. Igår kom Harley på mig framför datorn. Slutade med att hon också körde en snabbis framför filmen jag tittade på.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag och min man onanerar ganska ofta tillsammans. Räknas det eller måste deltagarna vara killar?
Nej, jag tycker absolut inte att det måste vara killar, men det är väl så man oftast uppfattar det. Tjej och kille brukar leda till samlag mer än att man bara onanerar ihop, tror jag. Däremot två (eller flera) killar eller för den delen två tjejer, så blir det mer onanerande.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Om man är för trött för något mer, har dåligt med tid, är småbarnförälder eller sitter och tittar på porrfilm är det både praktiskt och mysigt att onanera tillsamman, man och kvinna, utan att det behöver bli något mer.

Även killpar och tjejpar kan gå längre än till onani om andan faller på.....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kan intyga efter 15 års praktik, visserligen lite väl lång tid mellan gångerna, att Kuklekar med andra killar/män är en helt outstanding sysselsättning.

Fått lära mej att det är viktigt med Sanitycheck, för det finns gott om stolpskott därute med illasinnad agenda eller annan skit mellan öronen.

När man passerat det och fått ömsesidigt Ok - så tveka inte utan kör på.
Ni ångrar inte det!! :):):)
 

malmomannen

Ny medlem
Kön
Man
Kan intyga efter 15 års praktik, visserligen lite väl lång tid mellan gångerna, att Kuklekar med andra killar/män är en helt outstanding sysselsättning.

Fått lära mej att det är viktigt med Sanitycheck, för det finns gott om stolpskott därute med illasinnad agenda eller annan skit mellan öronen.

När man passerat det och fått ömsesidigt Ok - så tveka inte utan kör på.
Ni ångrar inte det!! :):):)

Instämmer! När man hittar någon man trivs med så är set svårslaget
 

sköntattrunka

Aktiv medlem
Kön
Man
Om man är för trött för något mer, har dåligt med tid, är småbarnförälder eller sitter och tittar på porrfilm är det både praktiskt och mysigt att onanera tillsamman, man och kvinna, utan att det behöver bli något mer.

Även killpar och tjejpar kan gå längre än till onani om andan faller på.....
Jag tycker faktiskt att om man onanerar tillsammans med någon man verkligen tycker om så kan det vara bland det mest intima sätt som man kan ha sex på i ett förhållande :)
Att onna tillsammans och se på varandra samtidigt när man njuter var och en fast ändå tillsammans är otroligt sexigt och fint på samma gång.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tycker faktiskt att om man onanerar tillsammans med någon man verkligen tycker om så kan det vara bland det mest intima sätt som man kan ha sex på i ett förhållande :)
Att onna tillsammans och se på varandra samtidigt när man njuter var och en fast ändå tillsammans är otroligt sexigt och fint på samma gång.
Så skulle jag gärna göra med min fru, men tyvärr är hon alldeles för pryd för att göra det.... Det är inte illa att jag fått henne att onanera medan jag knullar henne. Hon får flera sköna orgasmer på rad på det sättet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen