Hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Visst är det spännande med lite filmande, men då ska man kunna lita på den man är med. Kan förstöra så mycket om det läcker ut.
Däremot så brukar vi använda telefon, apple tv:n och tv:n och direktstreama det vi gör på en 60” are.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jobbade som modefotograf på 90-talet

Aldrig svårt att övertyga modellerna om lite explicita bilder
För deras och mina "arbetsprover"
(var helt analogt och spridning är knappast som idag..)

Men plåtade en del "privata" bilder på andra kvinnor, amatörermodeller bl a
(några som varit med i herrtidningar som Cats, Lektyr, Fibban)
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har hänt några gånger. Mest foto men en och en annan film har det oxå blivit. Härligt att titta på och minnas när man runkar :)
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Ja jag har tydligen hittat en unik individ
Hon suckar då stativ och belysning fixas inför kommande akt
Men hon låter mig hållas
Har filmat med telefonen i hand innan
Men det tar för mycket av min fokus
Vi har även tittat tillsammans på resultaten
Dock är jag långt ifrån någon Ingmar bergman
Så resultaten kan ibland bli väldigt komiska

Hon säger att hon inte riktigt kan slappna av
Men har bjudit till många gånger

Vet inte hur vanligt detta är
Men jag är lycklig, då jag älskar att se hur hon kommer
Både med ljud och visuellt
 

Cramo72

Medlem
Kön
Man
Tyvärr inte men jag fotograferar en hel del i vanliga livet och skulle gärna fotografera ett par eller en kvinna som vill bli fotad.
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Jodå, särskilt i yngre år. En spännande känsla att rigga upp videokameran på ett stativ för att sen börja sin "acting". Frugan har inte alltid varit med på noterna till att börja med men när vi väl har kommit igång är det inget fel på varken min eller hennes inlevelse.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevligt att höra era berättelser och erfarenheter. Hade för några år sedan en yngre kk som var en gift tvåbarnsmamma. Vi träffades ganska sällan, kanske 2-3 gånger om året men mailade ofta Hon hade frikyrkobakgrund och blev litet förvånad när hon gick med på att bli fotad intimt. Första gångerna var det litet försiktigt men efterhand försvann all blygsel. Hade bilder när hon höll isär skinkorna och visade sin söta rosett, några där hon smekte sej och givetvis bilder när jag förde in min lans i hennes mus.
Var sak har sin tid. träffade senare en kvinna som var mycket datakunnig och för att förekomma avslöjande raderade jag filerna vilket jag nu ångrar...
 
Toppen