Hur många har du haft.....

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Hur många sexpartners har ni haft....och då menar jag där man verkligen haft sex och inte bara petting.
Skulle vara intressant att veta hur man ligger till i förhållande till ålder...

Jag är 25 år och har haft 9 riktiga sexpartners..

Kom igen och svara nu och våga vara ÄRLIGA...
 

sugen

Medlem
Kön
Man
29 år och haft 7. Har varit tillsammans med min tjej i 10år. Har efter det bara cammat.....och det räknas väl inte hehehehehe:D
 

holoxan

Ny medlem
Kön
Man
Faktum är att jag kan icke räkna dem alla, de prov på Guds godhet jag rönt. De har blivit några med åren, tappade räkningen nån gång på våren 2001.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Om man som tjej får svara:

3 killar och en tjej (vad som nu räknas som riktigt sex med en tjej när man är flicka) och jag är 21 år.
 
G

Guest

Gäst
5 st sötisar hittills men innan 30 ska jag ha haft minst 20 stycken till... Man flyttar hemifrån och grejer :D Tänk när man knullar in sängen i egna lyan om några år *drömmer mig bort*:)
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
28 år, 16 sexpartners...och fler ska det inte bli eftersom jag numer är lyckligt stadgad... :cool:
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Är 24 fyra år och har haft ca 24 st. Har haft ett längre förhållande i 4 år. Men vi har inte direkt varit trogna mot varandra. De flesta har kommit under studietiden ca 5 år.
 

SkellefteJohan

Ny medlem
Kön
Man
Tycker det är ganska onödigt att berätta. Jag vill då inte jämföra mig med andra, speciellt inte i detta då det låter som något speciellt bra att ha varit med så många som möjligt... Men jämför på ni. :p
 
Toppen