Hur många har folk haft sex med?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag finner ingen anledning att räkna eller hålla koll på hur många. Huvudsaken är väl om man är nöjd med vad man gjort, inte nöjd, och/eller längtar efter mer. För egen del så tycker jag, efter att från 16 års ålder frekvent knullat med alla kjoltyg som kommit i min väg och haft samma längtan, fram till det att jag gifte mig, så var jag glad för allt det jag upplevt. När jag sedan efter att inte längre varit förpliktad att vara monogam, fritt åter haft möjlighet till amorösa eskapader, så bereder det mig lika stor glädje och tillfredsställelse att fortsätta där jag slutade.
Oavsett om jag haft sex med 5, 15, 55 eller 105 olika kvinnor och/eller män under åren, så är inte det ngt som spelar ngn roll. Så länge varje ny "bekantskap" ger ett meningsfullt utbyte både fysiskt och gärna på ett mentalt plan så ger det ingen anledning att sluta njuta. Det kommer jag troligen fortsätta med till jag faller i graven. Bara hoppas att fysiken inte sätter hinder i vägen innan dess. Därför finns heller ingen anledning att komma ihåg hur många eller räkna dem - än mindre att här redovisa ett gissat/godtyckligt antal "prestationer", som gärna tenderar till att bli ett slags tävlingsmoment här i forumet.
ÄR du nöjld, var glad för det du fått uppleva, om inte dra dig inte för att söka vidare och tänj gärna på dina homofoba gränser, det kan ge mer än du tror.
 
Last edited:
Kommer antagligen bli beskylld för fara med världens osanning men va fan ingen här inne kan ju ändå antagligen styrka det de säger i denna fråga.

Ska nämna att jag är lite osäker och fan vore väl annat men helt utan att ta i så det blir fler än det är så runt 350--400 tror jag passerade 400 för någon partner sen men ta den lägre siffran så har jag marginal.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag finner ingen anledning att räkna eller hålla koll på hur många. Huvudsaken är väl om man är nöjd med vad man gjort, inte nöjd, och/eller längtar efter mer. För egen del så tycker jag, efter att från 16 års ålder frekvent knullat med alla kjoltyg som kommit i min väg och haft samma längtan, fram till det att jag gifte mig, så var jag glad för allt det jag upplevt. När jag sedan efter att inte längre varit förpliktad att vara monogam, fritt åter haft möjlighet till amorösa eskapader, så bereder det mig lika stor glädje och tillfredsställelse att fortsätta där jag slutade.
Oavsett om jag haft sex med 5, 15, 55 eller 105 olika kvinnor och/eller män under åren, så är inte det ngt som spelar ngn roll. Så länge varje ny "bekantskap" ger ett meningsfullt utbyte både fysiskt och gärna på ett mentalt plan så ger det ingen anledning att sluta njuta. Det kommer jag troligen fortsätta med till jag faller i graven. Bara hoppas att fysiken inte sätter hinder i vägen innan dess. Därför finns heller ingen anledning att komma ihåg hur många eller räkna dem - än mindre att här redovisa ett gissat/godtyckligt antal "prestationer", som gärna tenderar till att bli ett slags tävlingsmoment här i forumet.
ÄR du nöjld, var glad för det du fått uppleva, om inte dra dig inte för att söka vidare och tänj gärna på dina homofoba gränser, det kan ge mer än du tror.
Tack, väligt bra skrivit. Antalet är oväsentligt det är upplevelserna som räknas.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som jag skrivit tidigare 5st men då menar jag regelrätta samlag. Onanerat med när man var yngre först med några andra killar och sedan kvinnor blir det mycket mer.
Verkar som kvinnor gärna visar upp sig men vill inte gå hela vägen.
En kvinna sade att klä av sig sära på benen och visa hela härligheten för en man som fick ett kraftigt stånd och drog några drag och sedan sprutade, tyckte hon var roligt började ofta skratta. Har själv varit med att en kvinna skrattar efter man sprutat vet forfarande inte varför.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Då o då, så kommer ju denna frågan upp.
Den är väl sedan gammalt nått som sitter kvar.
Förr(kanske även nu) så var ju kille king om han fått många tjejer i säng.
Medans vi tjejer är slampor o lösa om vi knullar många killar(bara för vi gillar kuk o sex..hmmm..)
Tack o lov, så tycker jag ser o hör en trendförändring.
Mest hos oss tjejer, vanligare att man får nyfikna frågor, när man berättar man haft sex med fler än 2…10, eller vad nu många är.
Jag vet inte alls antalet jag sexat med och såklart spelar det ingen roll.
Men ändå så kan det vara lite kul:), så jag satt med kaffet och försökte summera lite.
Men när jag passerade 100..oh my god ;). Då slutade jag räkna…haha..
Så nu skulle nog många vilja kalla mig slampa och lösaktig eller tjejen man lätt får på rygg..haha.
Eller kanske jag är erfaren, välutbildad inom området, god erfarenhet och bred kunskap, hårt arbetande, gillar mitt jobb(nu är det inte mitt jobb..haha) osv osv
Så poängen..är olika, hur man väljer o se det.

En sak är helt säker, det kommer bli flera :)
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Som jag skrivit tidigare 5st men då menar jag regelrätta samlag. Onanerat med när man var yngre först med några andra killar och sedan kvinnor blir det mycket mer.
Verkar som kvinnor gärna visar upp sig men vill inte gå hela vägen.
En kvinna sade att klä av sig sära på benen och visa hela härligheten för en man som fick ett kraftigt stånd och drog några drag och sedan sprutade, tyckte hon var roligt började ofta skratta. Har själv varit med att en kvinna skrattar efter man sprutat vet forfarande inte varför.
Låter ju lite märkligt att du bara har haft sex med 5 st. Har följt dig ganska länge innan jag vart medlem själv här. Vad jag kunnat läsa mig till då så verkar du ju haft sex med hela din släkt och lite till + alla andra du skrivit om?
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter ju lite märkligt att du bara har haft sex med 5 st. Har följt dig ganska länge innan jag vart medlem själv här. Vad jag kunnat läsa mig till då så verkar du ju haft sex med hela din släkt och lite till + alla andra du skrivit om?
Allt som skrivs här ska man inte ta för givet, absolut inte när det kommer därifrån. Då är det en sak ena gången och raka motsats en annan gång. Om och om igen i en aldrig sinande ström.
 
Toppen