Hur många har kommit på någon som runkat på en pissoar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
För tio-tolv år sedan var jag på jobbresa och skulle ta ett flyg från Kastrup till Milano då jag behövde gå på toa innan avresa. Gick in på närmsta toa och ställde mig vid en av pissoarerna och gjorde det jag skulle. Efter några sekunder fick jag syn på att den propert klädda grannen till vänster rörde sig lite konstigt. En diskret titt avslöjade att han drog en Tarzan mitt bland jäktade resenärer. Jag blev ganska förvånad, avslutade mitt ärende och gick därifrån eftersom kollegan väntade utanför. Först på planet lite senare reflekterade jag över vad jag sett och tänkte att om omständigheterna varit annorlunda hade jag nog stått kvar en stund och sett hur det hela utvecklats.
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
För tio-tolv år sedan var jag på jobbresa och skulle ta ett flyg från Kastrup till Milano då jag behövde gå på toa innan avresa. Gick in på närmsta toa och ställde mig vid en av pissoarerna och gjorde det jag skulle. Efter några sekunder fick jag syn på att den propert klädda grannen till vänster rörde sig lite konstigt. En diskret titt avslöjade att han drog en Tarzan mitt bland jäktade resenärer. Jag blev ganska förvånad, avslutade mitt ärende och gick därifrån eftersom kollegan väntade utanför. Först på planet lite senare reflekterade jag över vad jag sett och tänkte att om omständigheterna varit annorlunda hade jag nog stått kvar en stund och sett hur det hela utvecklats.
Blev du kåt
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Som flera andra berättat, så såg jag en medelålders man stå och runka på Stockholms Centrals pissränna. Han betraktade oss som stod där för att tömma blåsan och var säkert riktigt kåt av alla kukar han fick se. Det var för mig motbjudande, så jag lämnade platsen innan han förmodligen fick orgasm.
Var det inte så att du lämnade innan du sprutade
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Det har aldrig hänt mig, men det får gärna ske och då bara inte på pissoarer utan var som helst där killar/män pissar och runkar och gärna åt varandra. Nu blev jag så där underbart kåt på att få se både
pissande och runkande killar/män. :love: :love: :love:
Mmmm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen