Hur många har kommit på någon som runkat på en pissoar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Inte kommit på någon men blivit påkommen många gånger inte bara i pissoarer men, både blivit avsugen och fått suga en del goa kukar under väggen i toabåsen.. bara visa kuken i skuggan på golvet och se vad reaktionen blir.. ;) hett tips hehe..
Ibland kikar folk över kanten istället för en liten show idag är det svårt när toa bås i sverige gärna går hela vägen ner till golvet men..
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej det har inte hänt och önskar det inte heller. Brukar inte direkt lukta hallon där vilket gör det väldigt avtändande.
 

solgossen

Medlem
Kön
Man
Som flera andra berättat, så såg jag en medelålders man stå och runka på Stockholms Centrals pissränna. Han betraktade oss som stod där för att tömma blåsan och var säkert riktigt kåt av alla kukar han fick se. Det var för mig motbjudande, så jag lämnade platsen innan han förmodligen fick orgasm.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Valhallabadet Gbg, man tar en dusch och kollar in någon som kollar på en, masserar lite diskret så att den blir halvstyv. Tittar djupt in i ögonen, har handduken runt höfterna och ställer sig vi en av urinoarerna och mycket riktigt så dyker han upp och ställer sig vid den jämte. Han runkar sakta och ser att en hand kommer över och greppar kuken och runkar tills man sprutar skönt. Älskar det, vet att det ibland står någon bakom och kollar eller vid handfatet, blir extra kåt av det.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Varför har ingen uppfunnit pissoarer för kvinnor. Den personen borde fått nobelpriset för minskandet av köer på damtoaletter. :)(y)

Sen kunde vi ju och fått chansen att pulla lite medan man snackar skit med hon som står bredvid. :LOL:
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var med tjejen på en rastplats när det stod en kille bakom buskarna och kissade. Han drog länge i den och han hade stånd. Vi blev lite kåta och vi ställde oss i närheten hånglade och kissade. Hon med en sådan där go girl som gör att tjejer kan stå upp och kissa så kissade vi i kors så att han kunde se oss men han stack rätt fort.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit på playa ingle några gånger,där runkas det en hel del på offentliga urinoarer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen