Hur många har provat gruppsex?

Dexter

Medlem
Kön
Man
Hur många har provat gruppsex - trekant räknas inte :)

Enligt mej den mest nutningsfyllda formen av total dekadens [}:)]
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Aldrig här, tror inte heller jag skulle vilja. :)
Beror kanske på hur, typ två par skulle nog gå, eller en trekant, men det räknades visst inte :)
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Visst skulle man prova men bara om alla andra killar har exakt samma kuk längd som mig haha :D om det är ngn som har ngn kanske 5 cm större än mig så skulle jag bara blitt avis o alla brudar skulle gått till han istället -.-'
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Okej, låter som att du inte riktigt har läst ordentligt på detta forum då det kommer till storlekar på killars kukar... Tror faktiskt att man som tjej i en sån situation nog skulle välkomna variationen. Men jag vet ju inte det, jag vill ju helst inte ha sex med nån som har för stor kuk så jag skulle kanske välja bort de som har de. Iaf bara spekulationer från min sida :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
liten_och_stolt: jag tror hon har en poäng där. Inte för att jag vet allt, men jag tror det där med längden är mer en grej mellan killar, du vill impa på dina polare men din tjej skiter nästan i det. Och vad det gäller det anatomiska: nog finns det tjejer som man inte kan fylla upp, men det är deras förbannelse också -- man kan kasta in hatten.

Det finns en åt alla. Oroa dig inte. Slicka upp henne i ribba bara... ;)
 

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Jag har testat gruppsex med två par +en kille. I mitt förra förhållande blev vi alltmer angelägna om att "tänja" på gränserna sexuellt (antagligen för att förhållandet inte fungerade). Så vi raggade upp ett annat par och de i sin tur en annan kille. Det var faktiskt inte så intressant som man kan tro, det slutade med att jag och mitt ex knullade, det andra paret knullade och killen bara fick runka. :D

Då var trekanten vi testade (flera gånger) bättre. Mitt ex hade hittat en kille på gymmet som hon ville "bjuda in". Det visade sig att han klyschigt nog var brandman. :) Han var muskulös och hade en redig kuk. Det hände att det bara var mitt ex och han som knullade medans jag kollade på och runkade/blev avsugen, det tände jag som fan på. Det hände även att det var alla på alla, ofta på exets befallning. :p Det var under en av dessa trekanter som jag var med om en av de mest uppkåtande grejer jag någonsin gjort, som jag tror jag berättat om här tidigare. Killen knullade mitt ex och när han drog ur kuken för att komma tog jag ett redigt tag om den och runkade av honom tills hans sprutade över magen på henne. Sedan knullade jag henne tills hon kom, sedan kom jag i henne. Ahh, jag blir så jävla kåt av att tänka på det. :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
För att svara på TS så har jag prövat gruppsex, både på fyra och betydligt fler. Jag håller med att det är upphetsande att se andra knulla när man själv knullar. Det blir liksom en hög av knullande, sugande sprutande kåta människor.. :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har det väl som någon form av fantasi, trekant, fyrkant..gruppsex. Vet inte om vi skulle göra det i verkligheten, men om vi träffar rätt människor så skulle vi definitivt överväga.
 

jorneythehorney

Ny medlem
Kön
Man
Jag Brukar ha gruppsex rätt ofta hade det senast igår facktist. Jag har ju mina två flickvänner och en kk och det händer lite då och då att vi träffas alla fyra.:)
 

Sanna_89

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har provat, först hade vi sex i samma rum och vi var 2 par. Sen provade vi samma säng och tog lite på varandra och efterhand blev vi mer intima och till slut var det min väninna som började suga min kille och så var det igång. Vi träffades en gång i månaden i nästan ett år innan dom andra separerade, dock av andra orsaker. Efter det har jag haft några trekanter, det är helt ok även om det aldrig känns så intimt som när man bara är 2 som har sex.
Min väninna och jag har en ovana att när vi vart ute på krogen tillsammans så hamnar vi oftast i säng den natten, vi har helt otroligt bra sex tillsammans men vi skulle aldrig kunna bli kära, vi har bara bra kompissex och vi njuter av det. Även fast jag har kärleksförhållanden vill jag aldrig släppa vårt kompissex, men jag skulle aldrig berätta det för den jag är i ett förhållande med...tror inte han eller hon skulle förstå.

Nästa helg ska jag på spa med min väninna och jag längtar redan :D
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har prövat på i ungdomen vid några tillfällen....

En gång var vi tre tjejer och två killar som njöt ihop och det var skönt när vi hade övertaget. En annan gång var vi två par som lekte en del och även fotograferade en del under leken. Vet inte riktigt var jag står i detta idag.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Grattis. Inte än, fast min bättre hälft och jag har det som en gemensam fantasi.

Vi hade det länge också. Handlade om att hitta rätt par. Ironiskt var det två av våra närmaste vänner. Visste inte att de hade de tankarna om oss. Vi började med att bara ha sex i samma rum först men det blev som naturligt att byta partner.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
I min sköna ungdom så var jag med om ett partnerbyte och vi låg sidan om varandra o knullade ... Häftigt ....
Har ff en fantasi om att få vara med om liknande eller med flera ....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
I min sköna ungdom så var jag med om ett partnerbyte och vi låg sidan om varandra o knullade ... Häftigt ....
Har ff en fantasi om att få vara med om liknande eller med flera ....

Blev liknande här, bästa är att man kan verkligen obeservera sin egen partner när du inte själv sätter på henne. Jag blev avriden medan min fru blev tagen bakifrån och det var så jäkla tändande att ha ögonkontakt med henne när hon blev knullad av någon annan bakifrån.

Efter det har vi pratat om hur kul det skulle vara att vara med i en orgie med flera par och bara knulla lös.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ingen erfarenhet av mer än sex på två, men naturligtvis är tanken kittlande, det ska erkännas. Min sambo och jag har talat om att ta in en tjej till, och det är väl alltid en början i sådana fall. Men bara till en tjej till är en bra bit bort PGA diverse orsaker.
 
Toppen