Hur många har provat gruppsex?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ingen erfarenhet av mer än sex på två, men naturligtvis är tanken kittlande, det ska erkännas. Min sambo och jag har talat om att ta in en tjej till, och det är väl alltid en början i sådana fall. Men bara till en tjej till är en bra bit bort PGA diverse orsaker.

Ja för oss så måste vi båda tända på personen eller personerna annars gör vi det inte. Därav jag tror en orgie också kommer stanna som fantasi.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja för oss så måste vi båda tända på personen eller personerna annars gör vi det inte. Därav jag tror en orgie också kommer stanna som fantasi.

Intressant, annars brukar ju killar överlag inte ha några som helst problem att sätta på tjejer oavsett storlek, hårfärg och ålder tycker jag, åtminstone vad jag hört.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant, annars brukar ju killar överlag inte ha några som helst problem att sätta på tjejer oavsett storlek, hårfärg och ålder tycker jag, åtminstone vad jag hört.

Tro det eller ej, men det krävs fakiskt en viss typ av attraktion för att det ska funka för min. Men det är inga fysiska attributet jag letar efter utan mer den där inre attraktionen.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Tro det eller ej, men det krävs fakiskt en viss typ av attraktion för att det ska funka för min. Men det är inga fysiska attributet jag letar efter utan mer den där inre attraktionen.

Jag tror dig, jag är nämligen sån själv. Jag behöver hitta något hos personen som jag gillar för att de ska vara möjligt, trodde bara att jag var rätt ovanlig med detta. Men tydligen inte :)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag har varit med på en hel del gruppsex genom åren. Det går lite i vågor och har berott mest på om de olika parters jag haft har velat delta. Min nuvarande sambo sedan sex år är på så det har blivit en del sista åren. Oftast blir det på fyra med ett annat par.
Som mest har det varit sju deltagare men det var lite exceptionellt. En midsommar blev jag ensam tjej med sex killar. Var meningen att tre andra tjejer skulle vara med och fira men alla tre fick olika förhinder.
 
Toppen