hur många partners?

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
jag är 32 och har haft närmare 50 st:oops:. Kanske e onormalt många men det e ju så skönt att knulla:D

Tatuerad buse
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag är 28 och har haft 7 stycken, riktigt nöjd med det. Tre i längre förhållanden, men kan iaf för- och efternamn på resterande med. Kanske är onormal åt andra hållet, men jag alltid levat efter principen att om det känns som om det kan kvitta i morgon så låter jag bli.

Nog är det skönt att knulla alltid, men riktigt bra blir det inte förrens man gjort det ett par gånger med samma.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
snart 25... ca 15 damer... har dock ett förhållande sedan 4 år tillbaka så jag hann med 14 innan jag var 20 :)
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
6st, varav 2 i förhållande. Nu när man är fast kan man inte bara gå hem med någon eller ta hem någon för en kväll. Sådant är förbjudet! ;)
 

Nupp

Ny medlem
Kön
Man
Har ingen koll... kanske 15-20... men vet inte om man räknar parträffar och sånt då blir det mer...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by marlboro

men vart går då gränsen för "promiskuös"???

live to ride!


Den frågan tror jag har ett väldigt individuellt svar.
Frågar du mig så får du svaret att det inte finns någon gräns, för jag tycker att alla måste få leva ut sin egen sexuallitet utan att andra lägger sig i hur eller med vem eller med hur många.
 

MissX

Ny medlem
Kön
Man
fyller 19 i år och har haft sex med runt 30 st, har faktiskt tappat räkningen :oops: en del tycker att det är många, men sex är ju så underbart! ;)
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
OK OK OK det var en ovanligt korkad fråga att ställa här, vi som är här och gillar att vara här hör inte til dom "pryda" som uppfunnit ordet... he he men det väckte reaktion åtmindstånde

live to ride!
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Vi 15 hade jag inte haft nån. Vid 18 kanske 5... men har sedan dess tagit skadan igen. Det är... många... hmmm... Dessutom, var går gränsen för sexpartners? Penetrering? Utlösning?
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Jag är 28 och har haft 7 stycken, riktigt nöjd med det. Tre i längre förhållanden, men kan iaf för- och efternamn på resterande med. Kanske är onormal åt andra hållet, men jag alltid levat efter principen att om det känns som om det kan kvitta i morgon så låter jag bli.

Nog är det skönt att knulla alltid, men riktigt bra blir det inte förrens man gjort det ett par gånger med samma.
Trevlig inställning! När man träffar någon ny så är det ju alltid nervöst i början, det tar tid att lära sig vad den andra uppskattar.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen