hur många partners?

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Trevlig inställning! När man träffar någon ny så är det ju alltid nervöst i början, det tar tid att lära sig vad den andra uppskattar.
Sedan kvittar det hur tuff man tror man är; det tar tid innan man kommer till skott att säga vad man själv uppskattar. Av någon anledning är det enklare att fråga vad den andre vill, än att själv säga vad jag vill. Säkert hur dumt som helst men nog kan jag känna mig som den egoistiska fula farbrorn om ska säga vad jag vill utan att vara tillfrågad.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Är 28 och har haft 2 men med nuvarande är det underbart så jag har inga planer på att byta... :)
 
T

tuppen23 -LÅST-

Gäst
5 tjejer. är 23 år.
2 var dåliga reste bra..

aj.. inte nice säga så?

Vill ha skönt? Kontakta mig :D så blir skönt
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Är snart 24 och har bara haft en. ÄR ganska blyg så jag kommer aldrig till skott.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna händer.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Haft 12 olika tjejer fram tills jag var 24 år. Nummer 13 blev mitt lyckonummer. Är lyckligt gifta sedan snart 9 år :)

Keep on going!!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har haft 10 tjejer totalt 2 långa forhållande:):p är inne på mitt andra forhållande och trives med de':D:p

Kåt runkare
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Deadly Stampede! Hoppsan, hon 43 du 17 - där slår du min jag 16 hon 30. Bra jobbat!

Har du lust att berätta om henne och hur ni hamnade i säng?
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
35 och har haft 11. Har aldrig haft något intresse av att träffa sexpartners på krogen men ett par gånger har de fallit över mig ändå. Kan bara instämma kraftigt i att sex blir riktigt bra först när man lärt känna varandra och kan varandras "gränser" och kinky hangups. F ö hoppas och tror jag att det blir en till innan veckan är slut. ;)
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
Hmm hur många.. 3 st varav en var min städerska.. Min fjärde & nuvarande är min sambo sedan 4 år tillbaka, förlovad sen nyår.

Apropå städeskan. Det låg till såhär att jag hade fått nytt jobb med en massa övertid... Hann aldrig med att städa hemma så en tjejpolare började att hjälpa till med att städa min lilla lägenhet(35kvm). Hon skulle få några paket cigg för hjälpen.
Hon fick en gång hjälp av sin kompis & dom fixade middag till mig med. Kanonsurprise. Efter några öl så var min tjejkompis tvungen att kila iväg men hennes kompis stannade kvar & pratade en stund till.
Hon började att hjälpa mig med lghn och efter ett tag så bar det sig inte bättre att vi blev KK.
och hon städade allt oftare :-D Hon var utan tvekan min bästa städerska jag haft
 

sep

Medlem
Kön
Man
När man gör information om könssjukdomar och sånt så brukar man försöka rikta in sig på den lilla del av befolkningen som har många kontakter, eftersom dom i sin tur har kontakt med väldigt många som annars med sitt eget beteende inte utgör något hot.

I samband med att jag läst om detta nämdes att 5-10 olika sexualpartners under ett helt liv är typ normalt.

Men 5% av befolkningen har 100 unika kontakter eller fler under ett liv. Själv är jag 28 och har haft runt 50 så jag borde nog ta o lyssna på reklamen....

...
don't bust that nut just yet
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm.
låter som någonting som jag hört för Sep, har aldrig funderat över antal partners.
men jag ligger säkert inom normalt.. dessutom trogen sedan 15år tillbaka (39 år)



Smisk! känslan som sitter i
 

frida73

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Jag är 28 och har haft 7 stycken, riktigt nöjd med det. Tre i längre förhållanden, men kan iaf för- och efternamn på resterande med. Kanske är onormal åt andra hållet, men jag alltid levat efter principen att om det känns som om det kan kvitta i morgon så låter jag bli.

Nog är det skönt att knulla alltid, men riktigt bra blir det inte förrens man gjort det ett par gånger med samma.
Bra svar!!:) För ju fler gånger med samma destå modigare blir man ju...Ju mer tar man för sig å detå mer ger man...;)
 

adam

Ny medlem
Kön
Man
2 st, o jag fyller 20 om några dar

Dock förlorade jag oskulden i höstas :p så 2 st på 6 mån :oops:
nu hittar jag dock ingen som ställer upp :(


MVH Adam of Gotland
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Får väl uppdatera till 8st nu då. Träffats i en månad sådär, så trenden håller i sig.

Fortfarande grymt förvånad över hur våt hon blir... och ändå så passiv. Men det är ett problem för en annan tråd och en annan dag...
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Är 38 och har haft 8, 3 i ett längre förhållande och resten bara så där någon kväll. Håller med att sex blir bättre om man känner varandra bättre, men det var väldigt spännande också med bara någon kväll.
 
Kön
Man
Jag antar att du med sexuella rellationer menar partners man har haft samlag med eller kk;

Vid 15 års ålder = 0
Vid 18 års ålder = 2
Vid 21 års ålder = 4
Vid 22 års ålder = 5
Vid 30 års ålder = 5

-vid 99 års ålder = 5??? ;)
 

sep

Medlem
Kön
Man
Shit va förvånad jag blir över hur få ni varit med? Kanske bara jag som är en jävla hora.. Dessutom har jag fått typ 4 olika könssjukdomar genom åren... Shit jag måste ta o tänka om

...
don't bust that nut just yet
 
Toppen