Hur många samlag har ni haft på en dag?

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Sex gånger på en dag är nog max. Senare den kvällen blev det "sensuell massage", ståndet infan sig men sedan fanns det inte ork till mer :)
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror att det var 7 eller kanske till och med 8 gånger på ett dygn jag och min första flickvän hade. Men det var ju inte helt njutningsbart dom sista 3 gångerna ska tilläggas. Hade så kallad blueballs, men ville man tillfredsställa tjejen fick man passa på.
 
A

Adoptivkillen

Gäst
4 ggr på ett dygn, har hänt med två olika kvinnor. Har också haft sex med två olika kvinnor inom loppet av 12 timmar.
 

sten85

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett morgonknull med en flicka. Sa att ja skulle dra hem te farsan resten av dagen men egentligen iväg till nästa flicka där de blev två laddningar. Sen hem till första flickan på kvällen igen. Så fyra på en dag då. Hur orka man med förr egentligen... Bara inse att ja inte ä 20 längre de
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Sju gånger! :D Men det var många år sedan... Herregud, vi knullade oss igen ett helt hus! Tror vi hade sex i alla rum.
Vi påbörjade en åttonde omgång, men min tjej var för öm så hon pallade inte, utan runkade/sög av mig. Det gjorde nästa ont (på ett skönt sätt) när jag kom för åttonde gången - och det kom inte många droppar... ;)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Mitt rekord är 11 ggr. Det var killen som sedermera blev min PV. Vi hade vår andra dejt, ett par dagar efter den första och all is var bruten och alla hämningar borta. Vi var så kåta att vi knappt ens kunde kunde titta på varandra utan att låta händerna treva. Hela dagen och hela natten. Så många intensiva sprut. Ett under att grannarna inte ringde polisen.
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Alltså... jag vet inte...

Vad räknas? Bara in och ut knull? Måste det gå för minst en deltagare?

Jag har blivit påsatt av tre killar, knullat en och en tjej, samma dag fast vid delvis olika tillfällen.
Så det är fem gånger. Och det gick nog för minst en varje gång.

Tror inte jag har slagit det med någon enstaka person samma dag.

Om oralsex räknas blir det fler. Framförallt om det inte behöver gå för någondera utan man bara suger varandra skönt och går vidare.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Sju gånger en midsommar i en stuga långt ut i skogen. Det var jag och fem killar. Skulle varit två tjejer till men de bangade ur utan att tala om det för mig. Var för sent att vända när jag väl var på plats. Blev så sliten så de två sista gångerna fick bli analt. Mysigt men jag skulle inte göra om det.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sju gånger en midsommar i en stuga långt ut i skogen. Det var jag och fem killar. Skulle varit två tjejer till men de bangade ur utan att tala om det för mig. Var för sent att vända när jag väl var på plats. Blev så sliten så de två sista gångerna fick bli analt. Mysigt men jag skulle inte göra om det.

Sju stycken? Någon form av gruppsex då antar jag? ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Självklart. Skrev ju att jag var där med fem killar, ju.

fem ja...inte sju...vad fick jsg sju ifrån? Men det är ju lite fusk fråm deras sida, byta av...fem på en dag från en kille är något annat. :p

Var det tänkt som gruppsex med de andra två tjejerna som bangade också?
 

LindaEP

Välbekant medlem
fem ja...inte sju...vad fick jsg sju ifrån? Men det är ju lite fusk fråm deras sida, byta av...fem på en dag från en kille är något annat. :p

Var det tänkt som gruppsex med de andra två tjejerna som bangade också?
Det var nog inte så mycket tänkt överhuvudtaget.
 
Toppen