Hur många samlag har ni haft på en dag?

Älskarstjärt

Aktiv medlem
Kön
Man
Sex stycken på en tid från eftermiddagen till tidig morgon, med en kvinna som jag så småningom var gift med ett tag. Minns att jag fick avsluta i hennes mun sista gången för både hennes mus och anal var alldeles för ömma och uppskavda:D Sex gånger är även runkrekordet. Jag har märkt att det att det sen helt enkelt tar stopp. Kuken reser sig, öm och bultande, men orgasmerna är bara slut...
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Fyra gånger och en avsugning från 09:00-03:00, nu för många år sedan. En festivalhelg. Två första gångerna knull med flickvännen i tältet. Regn så vad skulle man göra :) Därefter under dagen blev de slut med tjejen (nu pratar vi 18-årsåldern så ombyte var liksom inte helt ovanligt). Framåt 21:00 avsugen av en tjej som kändes som den stora kärleken fram till 23:00, då vi kom bort från varandra :) i vimlet. Nya möjligheter framåt midnatt, ny tjej tillika ny fitta i tältet där hon knullades två gånger. Den tjejen var från en annan stad så det blev inte mer med det. Däremot kan väl sägas att den första tjejen i tältet och jag åter blev tillsammans för en tid igen efter festivalen.
 
Last edited:

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång för 40 år sedan. Skulle knulla en gång för varje bokstav i mitt namn på min namnsdag. Blev 4 gånger. Idag högst en gång per dag med hjälp av blått piller
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fyra gånger och en avsugning från 09:00-03:00, nu för många år sedan. En festivalhelg. Två första gångerna knull med flickvännen i tältet. Regn så vad skulle man göra :) Därefter under dagen blev de slut med tjejen (nu pratar vi 18-årsåldern så ombyte var liksom inte helt ovanligt). Framåt 21:00 avsugen av en tjej som kändes som den stora kärleken fram till 23:00, då vi kom bort från varandra :) i vimlet. Nya möjligheter framåt midnatt, ny tjej tillika ny fitta i tältet där hon knullades två gånger. Den tjejen var från en annan stad så det blev inte mer med det. Däremot kan väl sägas att den första tjejen i tältet och jag åter blev tillsammans för en tid igen efter festivalen.


Haha känner igen det där, när man levde timme för timme och allt var hormoner och alla tjejer var ens ”största kärlek”, i alla fall för de nämaste timmarna :p

Undrar hur det skulle se ut om man lyste med en black light i festivaltältet man använde på den tiden? Haha
 
Toppen