Hur många tjejer gillar wet?

I

Isbiten [ålder]

Gäst
Hej,

Är precis ny här och kom vilken som skulle bli min första tråd, jo hur många tjejer här gillar wet, vanligt lr mer ovanligt?

Jag är nyfiken fast endast med tjejer.
 

Batgirl

Medlem
Kön
Kvinna
Har en känsla av att det är ovanligt, har inte hört något bland mina kompisar om det. Känns inte så upphetsande, men jag har lekt med tanken och hållit i snoppar när de kissat, så lite upphetsande är det nog. Men att bli kissad på eller i, nja tror inte det [:cool:]
 
I

Isbiten [ålder]

Gäst
Okej,

Så du gillar alltså att hålla i snoppar när killarna kissar, iaf nått. Fick också för mig att detta är ovanligt..
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Har en känsla av att det är ovanligt, har inte hört något bland mina kompisar om det. Känns inte så upphetsande, men jag har lekt med tanken och hållit i snoppar när de kissat, så lite upphetsande är det nog. Men att bli kissad på eller i, nja tror inte det [:cool:]

Okej batgirl, men omvänt då? Om du står för kissandet?
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Min första tjej jag hade brukade komma in på toaletten när jag satt där och sätta sig i mitt knä. Naken. Hon var väldigt nyfiken. Jag har senare ångrat att jag inte lät henne fortsätta med vad det nu var hon försökte med. Förmodligen hade det i så fall slutat med wet.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Varför kan man inte träffa någon skön tjej som gillar de...? Verkar ju vara omöjligt.....:unsure:

håller med, dom växer inte på träd, tyvärr...

Jag hoppas att jag träffar en en öppensinnad tjej. Som vill pröva massa kul saker, och även visa mig saker som jag inte visste att jag gillade :):oops:

En skön, envis, sprallig, öppensinnad, busig tjej som vill testa nya saker (alltså som inte har med sex att göra...!), inte är "normal" (alltså inte tråkigt normal). En tjej som vet vad hon vill och vågar vara den hon är :) Var finns hon, hon som passar mig?[:cool:]
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Jag testade wet för några dagar sedan med en tjej jag brukar träffa ibland. Har provat det lite med ett par andra tjejer också.

Den här tjejen tänder väl inte sådär jättemycket på det, men hade å andra sidan inget emot att göra det på mig. Så jag satte mig på en pall på badrumsgolvet och hon hukade sig ner över mig. Hon var jättekissnödig och det forsade kiss ut ut hennes fitta. Otroligt sexigt och skönt att se och känna hennes kiss spruta ut över min snopp och pung.

Vi kommer nog att göra det fler gånger.
 
G

Guest

Gäst
Wet är en företelse som är obgriplig för mig... Någon som vill förklara för mig... Vilken känsla vill man uppnå?
 
Toppen