Hur mycket får ni tjejer ut av en snabbis?

surferboy

Ny medlem
Kön
Man
Som topic lyder, hur mycket får ni tjejer egnetligen ut av en snabbis, och nu pratar vi samlag. Vi killar kan ju vara nöjda med en snabbis på tio minuter, bara vi dår komma (även om jag självklart föredrar timmar av mys och kel både före och efter samlaget). Men hur skönt är det egentligen för er tycker ni? Är det värt det, även om ni inte hinner bli ordentligt upphetsade eller komma...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker definitivt att det är värt det, även om jag inte hinner komma på samma tid som min partner. Fördelen med en snabbis är att man kan göra den varsomhelst och närsomhelst, gör mig otroligt tänd!

Att kåta upp varandra för at sedan smita in på en toalett, ner med byxorna och snabbt, hårt och UNDERBART bli tagen bakifrån, ja, kan inte få nog av det helt enkelt!!!!

Tycker att det dessutom är ett strålande komplement till timmar av mys och kel. För att inte tala om vilka onanifanasier en snabbis kan ge upphov till!!! Sköööönt, får något drömmande i blicken bara jag tänker på detta!
 

mickekockk

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Jag tycker definitivt att det är värt det, även om jag inte hinner komma på samma tid som min partner. Fördelen med en snabbis är att man kan göra den varsomhelst och närsomhelst, gör mig otroligt tänd!

Att kåta upp varandra för at sedan smita in på en toalett, ner med byxorna och snabbt, hårt och UNDERBART bli tagen bakifrån, ja, kan inte få nog av det helt enkelt!!!!
Skulle det dessutom inträffa på liseberg så extasen nära kan jag lova.:cool:
 
G

Guest

Gäst
En snabbis kan ju vara underbart! Ta vara på tillfället och njuta var man än är någonstans... Är jag sugen så tänder jag fort och kommer fort också... Älskar snabbisar... I biltvätten, på fester, på släktmiddagar, i tvättstugan... :p
 

LillaK

Ny medlem
Kön
Man
jag blir jämt så himla skamsen av en snabbis, vet inte varför, men är så himla inriktad på att ge njutning så att jag tycker nästan att det är jobbigt att det bara är jag som kommer.

detta till trots så har jag fantasier om det, men i förhållandet jag är nu så funkar det inte, jag blir skamsen, det är ju helt fel känsla.

någon som vet vad jag kan göra?
 
Toppen