Hur mycket tid för självbefläckelse?

myseli

Medlem
Kön
Man
Hur mycket tid lägger ni ner på självbefläckelse, alltså per gång?

Jag har två lägen.

1. När jag vill ha en orgasm ungefär som en kopp kaffe. Då tar det väl allt mellan 2 min till 30 min, beroende på hur bråttom man har. Lite över 15 min är nog vanligast, det blir ju skönare om man håller på en stund.

2. När jag är extremt trött, inte orkar hitta på något, bakfulll etc. Då kan jag bli sittande länge. Inte att jag onanerar hela tiden, men surfar porr, kollar lite filmsnuttar är på forum o.s.v. Det kan gå en hel förmiddag. Oftast blir det ju en skönare orgasm efter en sådan session men efteråt kan jag bli sur på mig själv för att jag slösade bort en halv dag som jag kunde använt till annat.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är olika, ibland kanske några minuter, har jag tid på mig så brukar jag dra ut på det, och ser till att komma flera gånger.
 
C

campbell

Gäst
jag ser ofta till så jag har tiden att tilfrdestela mig själv, så inne på samma spår som snäckan, minst 20 min järna längre,

bli inte sur på dig själv för du tar dig tiden och ta hand om dig sjelv
 
G

Guest

Gäst
bakfulll etc. Då kan jag bli sittande länge. Inte att jag onanerar hela tiden, men surfar porr, kollar lite filmsnuttar är på forum o.s.v. Det kan gå en hel förmiddag. Oftast blir det ju en skönare orgasm efter en sådan session men efteråt kan jag bli sur på mig själv för att jag slösade bort en halv dag som jag kunde använt till annat.

Det där känner ja verkligen igen mej i
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
så lång tid som möjligt :D
tycker det är skönare att hålla på länge, men ibland kan det räcka med en snabbis för att "lätta på trycket":p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är som du myseli.....ibland vill jag bara komma snabbt, snabbt och få den där sköna orgasmn och "efteråt"känslan och då tar det bara nån minut.....

Har jag tid och vill njuta av "leken" kan jag hålla på att surfa runt och läsa noveller, kolla nåt klipp och smeka mej själv lite smått i nån timme innan jag bara måste..:p
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Visst kan det bli en "snabbis" lite då och då. För det mesta innebär det några minuter extra i duschen;)

Men jag får aldrig en lika skön orgasm då, som när jag smekt mig själv i flera timmar!

Jag tycker att det är väl investerad tid, eftersom det bidrar till mitt välmående:cool:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
:cool:[}:)]Så mycket jag kan.. :p Men det går i vågor, ibland kan jag inte tänka på annat en sex och sköna tjejrumpor. Vad snygga dom är inoljade... :p Och då är det inte alltid det eäcker med min tjej, man får träna lite på "egen hand" :D
 

r

Medlem
Kön
Man
Jag har också två lägen: ett när jag bara vill lätta på trycket å då kan de ta allt mellan 30 sekunder till 15 min, andra läget är när man vet att man har flera timmar å e riktigt horny, då kan ja hålla på å porrsurfa å sånt (å medans det runka) i flera timmar, rekordet 8 timmar.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag känner igen mig i trådskaparens beskrivning och egentligen beror det nog mest på hur mycket tid jag har för stunden. Precis som med sex så kan även en snabbis då och då vara trevlig som omväxling även om man vanligtvis föredrar att dra ut på det hela :love:
 

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är så dålig alltså! Nästan varenda gång som jag onanerar själv så blir jag så fruktansvärt kåt på mig själv att jag kan inte hålla mig. Jag kan komma på 30 sekunder om jag vill om det är innan sovdags (skrev i annan tråd om hur jag måste onanera innan jag somnar), men det är inte ofta jag är så trött och sliten och bara vill få det gjort så tar det oftast mellan 10-20 minuter per gång/orgasm.

Men när jag blir sådär kåt på mig själv så brukar jag alltid fortsätta igen och igen och igen, ibland i flera timmar.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag är så dålig alltså! Nästan varenda gång som jag onanerar själv så blir jag så fruktansvärt kåt på mig själv att jag kan inte hålla mig. Jag kan komma på 30 sekunder om jag vill om det är innan sovdags (skrev i annan tråd om hur jag måste onanera innan jag somnar), men det är inte ofta jag är så trött och sliten och bara vill få det gjort så tar det oftast mellan 10-20 minuter per gång/orgasm.

Men när jag blir sådär kåt på mig själv så brukar jag alltid fortsätta igen och igen och igen, ibland i flera timmar.


:D Vilket härligt inlägg:D Jag ler med hela ansiktet när jag läser att du blir så fruktansvärt kåt på dig själv... så skönt det verkar vara;)
 
G

Guest

Gäst
läge 1:

Händer att man gör ibland fast aldrig hemma. Det e när man e ute och blir tokkåt. Fråga på nåt matställe att man vill låna deras toalett å sen runka av sig. Fast snabbrunk e klart överskattad...

läge 1:
Klart skönast. Jag vet känslan. Man e en blandning av trött, huvudvärk å sanslöst kåt. Posten kommer, nån ringer, man borde äta men man skiter i allt. Alltid skönare att sitta kvar å runka. Sen frammåt eftermiddagen när man verligen mååååååste sluta, typ högerarmen har träningsvärk och 10:e försatsen kommer då, fram med pumpflaskan med glidmedel, spruta på massor, dra några hårda runkdrag, dra tillbaka förhuden, blunda och skjut!! :D

Sen ska man torka upp, duscha å äta och allt annat...

Blir inte många sånna dagar men det e alltid så jävla skönt...
 

Jhaa

Ny medlem
Kön
Man
20 minutter per runk må jo holde:)
Det er jo ikke selve onaneringen som er godt (deilig det å). I lengden så er det jo sprutet som er godt;)
 

stor31

Medlem
Kön
Man
om det är en snabbrunk innan plugget så... mellan 5-20 min.

men det som det oftast blir är långrunk på minst en timme. oftast 2-3 timmar.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ligger ofta ute på jobb och tillbringar därmed mycket tid på olika hotell.
Ock numera fins tillgång till nätet (läs onanera.se) på de flesta hotellrum så då kan det bli många timmar per kväll med omväxlande chatt, läsa, och runkande.
Hemmifrån är det däremot inte så mycket tid som går åt till runkande eftersom det blir mest "göka" då!

/TG
 
Toppen