Hur ofta är ni kåta?

LindaEP

Välbekant medlem
Jag är kåt någon gång varje dag, nästan. En av de få fördelarna med att tvingas jobba hemma är att jag kan arbeta naken största delen av tiden. Tar bara på mig en snygg top när det är zoom-möte. Mysigt att sitta med fittan bar, prata med andra och undra hur många av de övriga som också är nakna från midjan och nedåt. Jobbet kan varvas med porr-tittande så onanerar gör jag minst en gång om dagen.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är kåt någon gång varje dag, nästan. En av de få fördelarna med att tvingas jobba hemma är att jag kan arbeta naken största delen av tiden. Tar bara på mig en snygg top när det är zoom-möte. Mysigt att sitta med fittan bar, prata med andra och undra hur många av de övriga som också är nakna från midjan och nedåt. Jobbet kan varvas med porr-tittande så onanerar gör jag minst en gång om dagen.

Vilken typ av porr kollar du på??
 
T

Tophat

Gäst
Jag älskar att vara naken både på nakenbadet och hemma även när jag är på porrbio eller gemensam bastu!
Härligt att runka eller ha sex tillsammans med andra nakna personer både kvinnor och män, blir kåt av att umgås med likasinnade människor . Tittar gärna på porrfilm som handlar om gruppsex och gang Bang!
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
Kollar på porr varje dag , gillar bisex när alla får kuk och fitta.
Ska iväg snart till nakenbadet och träffa en runkpolare
 

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Är alltid kåt. Finns massor av läckra kvinnor på jobbet och jag kan inte få nog av att titta på deras rumpor och stora bröst. När jag kommer hem blir det runk till någon porrfilm med unga eller gifta par.
Samma här, en del kvinnor på jobbet är så sexiga, särskilt nu när mer lätta kläder kommer på... Många vackra ben... På TV och på stan är det likadant, så jag är kåt stora delar av veckan. Blir en hel del porr, runkande och sköna sprut.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har blivit kåtare nu när värmen stiger. Samt när jag har lite att göra på jobbet. Det sätter igång fantasierna.
 
Toppen