Hur ofta har du Morgonstånd

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
Morgonstånd kommer sig av att det finns en "spärr" som ska stänga till när en kille behöver urinera. När man sover så fylls urinblåsan på, men det är ju lite knepigt för kroppen att ta sig till toaletten när man sover. En erektion ser till att stänga kanalen tills man vaknar. Vilken kille som helst vet ju att det är näst intill omöjligt att kissa när man har ett riktigt praktstånd, som ett morgonstånd för det mesta är. Så morgonstånd är en signal till kroppen att gå o tömma urinblåsan. Tror det var på Kanal5 faktiskt, men är inte säker.
Sen kan ju naturligtvis ett morgonstånd vara ett resultat av en tjej som ligger o pillar på kuken när man sover, eller helt enkelt att man är kåt efter en skön dröm.

Keep that foreskin moving
Jag har morgonstånd fast jag varit uppe och kissat,Visst behöver jag kissa ibland men oavsett står kuken varje dag ,Är väl ett undantag isåfall, men det stör mig absolut inte

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Det beror på hur mycket jag har onanerat eller haft sex. Om jag kommer mer sällan får jag morgonstånd oftare. På det viset tycks det på något sätt knutet till hur ofta jag får utlopp för sexuella spänningar, men samtidigt har jag märkt att morgonståndet inte är särskilt känsligt i sig. Det vill säga jag känner mig inte kåt och upplever inte automatiskt någon stor njutning av att ta på morgonståndet.

Grapherpho

Aktiv medlem
Ni med morgonstånd, det måste ju hända att det uppstår en knepig situation ibland när ni vaknar med stånd o inte är ensam i sängen? :LOL:

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Ni med morgonstånd, det måste ju hända att det uppstår en knepig situation ibland när ni vaknar med stånd o inte är ensam i sängen? :LOL:
Min flickvän sover oftast minst en timme längre än mig på morgonen och blir tämligen gramse om någon väcker henne. I kombination med att jag inte heller själv är automatiskt kåt bara för att jag har morgonstånd är det ett icke-problem.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Absolut relevant diskussionstema, även för mej som är norr om 60 och har drabbats av "gubbkuk..."

Men, jag vill ändå göra en liten parentes och kasta in en gammal goding från en Tv-intervju på ett universitet i Indien:

Journalisten: ....and, how often do you have elections here in India?

Studenten: Öh,...here in India we have election evly morning.

Häpp!

Så, nu kan den seriösa diskussionen fortsätta.....

Btw, så vaknar jag ibland med ett lite klenare morgonstånd som tyvärr lägger sej liiiite för snabbt. :-(

Toppen