Jo oftast, dock ska väl erkännas att det inte är samma spett i kallingarna som när man var yngre.
Regero Välbekant medlem Ålder 49 Kön Man 2 augusti 2025 #161 Jo oftast, dock ska väl erkännas att det inte är samma spett i kallingarna som när man var yngre.
N Niklas46 Aktiv medlem Kön Man 14 augusti 2025 #165 Det beror lite på när jag vaknar. Ibland har kuken vaknat före mig.
Tobias Aktiv medlem 14 augusti 2025 #166 Vaknar nog oftast med stånd … har man tur så tar frun hand om … problemet…
Tobias Aktiv medlem 15 augusti 2025 #167 Tobias skrev: Vaknar nog oftast med stånd … har man tur så tar frun hand om … problemet… Klicka för att expandera... Tyvärr inte idag dock
Tobias skrev: Vaknar nog oftast med stånd … har man tur så tar frun hand om … problemet… Klicka för att expandera... Tyvärr inte idag dock
Frank Välbekant medlem Kön Man 16 augusti 2025 #170 Godmorgon.Vaknade med ett nyss och sitter nu här.
solanaken6 Aktiv medlem Kön Man 18 augusti 2025 #171 Varje morgon. Så skönt. Brukar sätta på min penispump direkt när jag vaknar. Otroligt skönt.
A Adde75 Välbekant medlem 18 augusti 2025 #172 Inte lika ofta nu som när man va ung och bodde hemma. Då stod den jämt haha
ronker 1 Välbekant medlem Kön Man 18 augusti 2025 #173 sweetheart skrev: Killar, hur ofta har ni morgonstånd? Klicka för att expandera... Fortfarande varje dag står kuken givakt
sweetheart skrev: Killar, hur ofta har ni morgonstånd? Klicka för att expandera... Fortfarande varje dag står kuken givakt
Frank Välbekant medlem Kön Man 23 augusti 2025 #175 Vaknade med ett skönt morgonstånd,efter en skön kväll med sex.