astryer
Välbekant medlem
- Ålder
- 57
- Kön
- Man
Mm, härligt. Är du inte rädd att bli påkommen av att det luktar sex på personaltoaletten eller att du är rosig om kinderna när du kommer ut från toaletten?Varje dag……minst en gång……även på jobbet![]()
Mm, härligt. Är du inte rädd att bli påkommen av att det luktar sex på personaltoaletten eller att du är rosig om kinderna när du kommer ut från toaletten?Varje dag……minst en gång……även på jobbet![]()
10 min brukar räcka om man är jäkligt kåt.En fråga till er män som onanerar ofta. Hur nära inpå kan ni göra det?
Räcker det att vänta tex 5 min efter förra orgasmen?
Låter mysigt. Just det dä att ge sig själv 2-3 timmar är nice, man har ju inte alltid den tiden tyvärr.Måste spruta varje gång jag runkar min hårda kuk. Sprutar jag inte så får jag så ont i pung och ljumskar. Men jag brukar runka och leka rätt länge, gärna 2-3 timmar innan jag låter det gå.
Haha, just den där känslan att man tror alla vet men man har lärt sig att det gör de inte.Mm, härligt. Är du inte rädd att bli påkommen av att det luktar sex på personaltoaletten eller att du är rosig om kinderna när du kommer ut från toaletten?
Har runkat nu i några timmar till och från.Älskar att edga också när man har flera timmar och smårunka hela tiden. Bygga upp kåtheten till max tills man inte klarar det längre och sen spruta så hårt. Är galet skönt.
Så härligt.Runkar dagligen 1-3 tim