SimplePleasures
Medlem
- Ålder
- 42
- Kön
- Man
Går sällan en dag utan att jag kommer. I regel 1-3 ggr/dag. Mer ledig tid = fler orgasmer.
Finns Heta Linjen fortfarande?Runkar och sprutar så mycket jag orkar varje dag, ibland till bilder ibland till porr ibland ringer jag HetaLinjen och snackar med någon som vill spruta och snacka kuk eller fitta imorgon FM blir det runk på swedenonani och HetaLinjen (kod)
072-400 24 24Finns Heta Linjen fortfarande?
Vad är det för telefonnummer nu igen?
072-400 24 24
sedan får man välja en kod : 3333, 4444, 6666 . Dom säger vad man skall göra
Nu händer det mycket på den linjen kan jag säga om man träffar på den rätteIntressant att den finns kvar. Fanns ju på 90-talet, minns vi brukade ringa dit ibland. Mest på skoj då, inte för telefonsex eller runk...
Nu händer det mycket på den linjen kan jag säga om man träffar på den rätte
Man ringer numret sedan får man välja hur många det skall vara i varje rum brukar vara på 6666 eller 3333 sedan kan man gå privat och då börjar koden med 2 om man vill vara 2 eller 3 om man kör trekant . Typ 2541 eller 3124Ringer du bara dit random? Minns ju förrut ringde man och bara kopplades ihop med en person. Känns som det funkar annorlunda idag med tanke på din erfarenhet?
Man ringer numret sedan får man välja hur många det skall vara i varje rum brukar vara på 6666 eller 3333 sedan kan man gå privat och då börjar koden med 2 om man vill vara 2 eller 3 om man kör trekant . Typ 2541 eller 3124
om du jag och din sambo skulle ringa dit kan man välja 3777 då är det bara vi tre som pratar
GratisVad kostar samtalet då?
Vill minnas att det på den tiden det begav sig var det ganska dyrt…
Jag tänkte samma sak. När jag gick i högstadiet (början på 80-talet) så ringde man ofta till heta linjen och lyssnade, var för feg för att prata själv. Det var alltid samma standardmönster om någon tjej anslöt: vad heter du, var bor du, hur gammal är du, är du kåt?Finns Heta Linjen fortfarande?
Vad är det för telefonnummer nu igen?