Hur ofta onanerar ni?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Brukar vara morgon och ibland på kvällen.
Men ser man på tv också kommer någon favorit i något program. Fd längdhopperskan Erica Johansson tänder mig jag vet inte varför. Kan sitta och runka under hela programmet det är skönt behöver inte komma och spruta även om jag skulle kunna. I tvättstugan kan hända att grannen ställt in sin tvättkorg om det har tvätt tiden efter mig. Kan bli en runk i tvätt stugan finns även det att man kan bli upptäckt har inte hänt. Vore inte roligt med grannens eller hennes tonårs dotterns trosor under näsan.
Sprutar antingen i vasken eller mina egna underkläder inte någon annans.

D

Deleted member 71436

Gäst
Som de flesta säkert! Ibland flera gånger om dagen och periodvis inte på flera dagar. Blir jag sugen så struntar jag i var jag är dock! På jobbet, hos vänner, hemma, rastplatser då man är påväg någonstans. Blir jag kåt från ingenstans smiter jag in på någon toalett och drar en snabbis och sprutar ner i toaletten och spolar! :) ser det som ett behov som inte är konstigare än att bli pissnödig. Bara att ta hand om!

D

Deleted member 71611

Gäst
Tråkiga efter en lång lång tid som singel och någon som inte kör one night stands eller har kk's, är att det påverkar en mentalt negativt så pass, att komma på egen hand blir en djupdykning i deppresion och dåligt mående.

Kan gå veckor emellan när måendet är på botten.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Så ofta jag kan, men tyvärr alldeles för sällan. Kanske 3 till 4 gånger i veckan. Gillar att runda länge, gärna längre än 4 timmar, och det kanske jag får till en gång i veckan. Och då med porr med hög volym på tv samt gärna cam-runk samtidigt. Så krävs ju att man är själv hemma. :)

ankan7575

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle tro att medlet ligger strax över ett runk/dag, men det varierar beroende på vad som ska göras i övrigt. Ibland kan det gå två-tre dagar utan runk, men sedan blir det kompensation med två-tre runk på en dag. Ibland är det två sessioner på en dag och ibland två runk tätt efter varandra. Gillar att kolla porr och samtidigt cam-runka länge.

S

Sebastienne

Gäst
Jag skulle nog säga i medel en gång per dag. Det beror på omständigheter och lust. Någon gång upp till 4 gånger på en dag, ibland flera dagar utan.

Toppen