Hur ofta onanerar ni?

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag går verkligen i perioder. Under våren var det sällan alls annat än på helgerna. Nu senaste veckorna har jag onanerat nästan varje dag, och på helgerna blir det gärna två tre gånger om dagen. Det är som att jag inte kan få nog just nu, medan jag tidigare var helt ointresserad.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Tråkiga efter en lång lång tid som singel och någon som inte kör one night stands eller har kk's, är att det påverkar en mentalt negativt så pass, att komma på egen hand blir en djupdykning i deppresion och dåligt mående.

Kan gå veckor emellan när måendet är på botten.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Så ofta jag kan, men tyvärr alldeles för sällan. Kanske 3 till 4 gånger i veckan. Gillar att runda länge, gärna längre än 4 timmar, och det kanske jag får till en gång i veckan. Och då med porr med hög volym på tv samt gärna cam-runk samtidigt. Så krävs ju att man är själv hemma. :)
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle tro att medlet ligger strax över ett runk/dag, men det varierar beroende på vad som ska göras i övrigt. Ibland kan det gå två-tre dagar utan runk, men sedan blir det kompensation med två-tre runk på en dag. Ibland är det två sessioner på en dag och ibland två runk tätt efter varandra. Gillar att kolla porr och samtidigt cam-runka länge.
 
S

Sebastienne

Gäst
Jag skulle nog säga i medel en gång per dag. Det beror på omständigheter och lust. Någon gång upp till 4 gånger på en dag, ibland flera dagar utan.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Så ofta som möjligt. Ibland flera gånger om dan eller som idag en hel dag. Sedan kan det ibland gå nån vecka när det inte finns tillfälle. Men skönt är det när man har tillfälle
 
Toppen