Hur ofta runkar ni?

jerkharder26

Ny medlem
Kön
Man
jag har alltid runkat minst 2-3 ggr per dag men ofta blir det mycket mer och landar på´runt fem.... sen har man vissa dar då jag runkar balle hela dan oavbrutet...typ runkar-sprutar-runkar-sprutar, solklart bäst!!! känsln e så jävla fet när man passerat 10 runk!!!

---jerkin' off a lot is a lifestyle! ---
 

David23

Ny medlem
Kön
Kvinna
En gång var det typ 3 veckor utan att runka.
men normalt så brukar jag runka typ en gång/dag... min rekord är tre ggr i samma dag.
 

knullbocken

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
öhum, 3 ggr på en och en halv timme, sen fick jag vänta men sedan 6 ggr till på samma dag :S

Varför fick mannen sin G-punkt där han fick den?
 

Chrille23

Ny medlem
Kön
Man
1-2 gånger per dag om jag skulle råka surfa på något upphetsande
fast annars med skulle vilja ha en skön runk till cam2cam aldrig prövat men är väldigt upphetsad på tanken.:D
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej runknissar, det vore intressant att veta hur gamla ni är. Vilken ålder runkar man som värst? Vilken ålder känns orgasmen som skönast? För min del var det vid 16-17 år
 

dangerking

Ny medlem
Kön
Man
Mitt rekord är på 25 runk på en två och en halv timma. Den dagen var som skönast helt klart den bästa runk upplevelsen.
 

ahlen_johan

Ny medlem
Kön
Man
Minst 3 gånger varje dag (en snabbis när jag vaknar, en gång på kvällen och en i sängen när jag lägger mig) + fler gånger om jag är extra kåt!
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
mmmmmmmmmmm...

ja minst en gång om dagen..på helgerna kan det bli både två å tre gånger..
kanj ju hända att min KK kommer förbi....då får man inte vara för fylld i påsen..kan man ju inte pumpa så länge som hon vill.*ler*

Intreserad
 
Toppen