Hur ofta ser ni andras snoppar??

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
Funderar ibland när man träffar nya polare om de har större snopp än jag..... Man önskar ju att de har mindre hehe.
Hur ofta får ni se era polares eller andras snoppar och vart då??
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Kan knappast påstå att det första jag tänker på är hur deras kuk ser ut.
De ställen där möjligheten kan dyka upp och att man får en skymt av den är väl i samband med att man av någon anledning byter om, t ex vid sänggående, dusch, bad, idrott.
Vet inte ens då om jag kollar nämnvärt för att få en skymt av hur nån ser ut mellan benen.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Nej kan inte påstå man kikar ens när man får tillfälle. Sen vet jag inte vad en slak kuk säger direkt eftersom det skiljer en hel del när det blir hård
 

Högerhanden

Ny medlem
Kön
Man
Nja det säger mer än vad man tror. Har man en ´liten´ så kan man nog säga att den blir inte större än 15cm. Men egentligen så är utseendet på en snopp mer betydelsevärt. En ´snygg´ penis oavsett stor eller liten är ganska betydelsefullt.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Var inte så blyga grabbar! Det är klart att man spanar in andras utrustning. Jag är ofta i simhallen, och i tvätt och bastu kan man kasta en snabb och diskret blick på andras kukar. Visst kan en snygg kuk vara stimulerande att tjuvkika på! En snygg kropp också för den delen. Jag jämför inte andras storlek med min, är nöjd med min egen storlek 17 cm. Märker ibland att andra kikar på min.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Kan inte påstå det är ett dugg stimulerande att kika på andras kroppar eller snoppar i gymet eller liknande. Men sen har jag ju inte en enda dragning mot bi eller homo hållet.
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Jag kan helt ärligt säga att jag låter bli att kolla. Jag tycker det är en diskretionssak. Visst, jag slår inte aktivt bort blicken om en kommer inom synhåll, men jag gör inget för att försöka glutta. För tusan, vi har ju alla (i herrarnas omklädningsrum iaf) varsin, inte så märkvärdigt. Jag kollar nog betydligt mer på min egen snopp än andras. Tycker den är fin. :)
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Eftersom jag tillhör naturistsläktet så ser jag ju andras utrustning ganska ofta vare sig jag vill eller inte, men inte tusan jämför jag. Alla vet ju att en liten slak sak kan bli avsevärt mycket längre så att gå och jämföra med vad andra har är inte min grej. Däremot ser man ju många killar som verkligen spanar in andras. Kanske drar jag blickarna till mig eftersom jag är helt rakad, vad vet jag.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
dagligen på jobb, i duschen...
slaka kukar i alla former.. piercade, rakade,håriga, gubbkukar som hänger under en stor ölmage
unga mäns trimmade kroppar... inte så intressant för en hetro kille.
Men det e kul & berätta för sina tjejkompisar & för min äldre singelsyster... haha..





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Dagligen på jobb och när jag tränar med mina kompisar:)
Originally posted by Högerhanden

Funderar ibland när man träffar nya polare om de har större snopp än jag..... Man önskar ju att de har mindre hehe.
Hur ofta får ni se era polares eller andras snoppar och vart då??

Kåt runkare
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Vad har ni för arbeten där man är naken? Kan inte komma på så många själv på rak arm, ni är väl inte badvakter hela bunten?

Jo, badhuset är väl där man ser mest kukar av alla de slag. Och klart man tittar, mest för att jag är så fascinerad över hur små alla tjocka människors snoppar ser ut. Krymper kuken när man blir tjock, eller blir det bara en optisk synvilla för att resten är så stort?
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag ser andras kukar väldigt sällan. Senast var på på en camping då jag duschade i ett genemsamt duschrum. Det är ju inte så att man råglor på andras kukar, men lite nyfiken är man allt. Jag gillar över huvudtaget att kolla på könsorgan, det är ju intressant, hur olika vi är skapta.
 
G

Guest

Gäst
klart man tittar i bastun..

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Vad har ni för arbeten där man är naken? Kan inte komma på så många själv på rak arm, ni är väl inte badvakter hela bunten?

Jobbar inom tung industri, tungt skitigt & skift
efter skiftet går alla upp & duschar & byter om...
alla 13 män/killar nakna i duschrummet & bastun.. simple as that!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
Doc H:

Heder åt dig som orkar jobba inom tung industri. Jag har själv jobbat inom industri (ej inom Metall) med mycket tunga luft och jobbig arbetsmiljö.

Det var längesen som jag duschade med män/killar men förr hände det oftare. Jag tittar men bara en liten glimt.

He he.....kommer ihåg i lumpen när två tjejer från någon militärutbildning (Karlberg eller nåt sånt kanske) hade praktik hos oss. De var tvungna att duscha tillsammans med oss killar. Minns att jag kom in till duscharna ganska sent och där stod två tjejer och duschade (hade inte sett dem tidigare). Men det gick bra.....ingen som hade stånd, sa något eller var löjlig. Det blir ju pinsamt om man håller på och larvar sig och gör det till en stor grej.

Men visst kollade jag lite snabbt på tjejerna och under en kort sekund hinner man se massor. Minns också att jag var rädd för att få stånd....
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Visst kollar man in de andras snoppar. Jag ser det rätt ofta på badhuset, efter träningen eller när vi badar näck. Har oxå sett några med stånd. Det är spännande att se dem slaka och erigerade och vilken skillnad det gör...
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Flow242: Jag har också funderat på det du skriver. Då jag själv är tämligen stor (tjock) så har tanken kommit igång, då jag tycker min troligtvist är den minsta i världen. Blir alltid typ, deprimerad när man ser den i speglen, tänker ofta på det när man ska onanera hur liten den ser ut, men mest tänker man på det när man kommer till att ha sex. Otroligt påfrestande. Men enligt vad som är "standardmått" så ligger jag inom ramen.

Så kanske kan vara synvilla, fast jag själv inte erkänner detta, utan mår dåligt pga det.

För att hålla mig till topic; Ja, får man "chansen" att kolla på någons så slänger man ett snabbt get-öga på någon annans kön, mest för att jämföra. Man vill se någon som har lika liten som en själv, och inte tro att man har minst i världen. Men än har man inte sett det, vad jag vet med mig.

Och enda gången man ser polarnas snoppar är väl när man pinkar samtidigt nånstans. Dock så försöker jag väl om något dölja min då jag skäms.....

Jag kom på Slapphänt :)
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkaärskönt


He he.....kommer ihåg i lumpen när två tjejer från någon militärutbildning (Karlberg eller nåt sånt kanske) hade praktik hos oss. De var tvungna att duscha tillsammans med oss killar. Minns att jag kom in till duscharna ganska sent och där stod två tjejer och duschade (hade inte sett dem tidigare). Men det gick bra.....ingen som hade stånd, sa något eller var löjlig. Det blir ju pinsamt om man håller på och larvar sig och gör det till en stor grej.

Men visst kollade jag lite snabbt på tjejerna och under en kort sekund hinner man se massor. Minns också att jag var rädd för att få stånd....

De flesta är nog så pass mogna så att de inte håller på o larvar sig i lumpen. Tur är väl det med tanke på att andelen tjejer är så pass mycket mindre än killar.:)
 
Toppen