hur ofta vill ni tjejer ha knull??

runkaren11

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
tja tänkte linka in en tråd där man undrar hur ofta brukar ni tjejer vilja ha knull??
många tjejer bruka bli frustrerade att killen lägger av efter ett tag o sen tar säkert 1 månad till nästa knull. brukar ni vilja ha oftare eller tycker ni 1 knull per månad e tillräckligt?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
svenska folket har sex i genomsnittligen 1,2x per vecka

jag hoppas att det innebär att tjejer vill åtminstone så ofta....
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
En gång i månaden kan nog bara vara för uttråkade par, som hållit ihop länge, tror jag. Himla tråkigt det låter. Är skild sedan ett år och innan det gick sexlivet i vågor, men de sista åren - knappt aldrig oftare än någon gång i veckan.
Vid 40 har vi kvinnor våra bästa sex-år, sägs det. Med en ny partner är det inte svårt att känna av det, men jag tror inte att jag hade haft den känslan med min expartner som jag varit tillsammans med i 20 år.
Min nuvarande kallar mig för pervo, kan det bero på att jag kan tänka mig att ha sex VÄLDIGT ofta...:oops::p:oops: Tre gånger i veckan är det minsta...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Oftare än vad jag får med en lekkamrat på distans...:oops:

Det varierar naturligtvis men jag är en sån som funkar så att ju mer jag får, desto mer vill jag ha och då menar jag inte slentrianmässiga ligg strax efter läggdags med täcket över huvudet och lampan släckt. Nu när jag inte har tillgång mer än på helgerna så passar jag på - fyra fem gånger per helg och en del trevlig T6 i veckorna - men jag har nog gått och blivit missbrukare är jag rädd!:D
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
svenska folket har sex i genomsnittligen 1,2x per vecka

jag hoppas att det innebär att tjejer vill åtminstone så ofta....
..............................
Hmm undrar hur skönt det där ",2" sexet egentligen är, låter som man kan vara utan det...*L*
Nu var ju frågan riktad till tjejer...så jag svarar väll för min frus räkning då*L*

Måste väll erkänna att vi (jag och min fru) inte sexar så ofta numera utan vår relation har omformats mer till en kamratlig relation, men nån gång i månaden rinner det till hos oss bägge och vi kommer till *L*

Men det beror inte på att nån av oss är speciellt dålig på att ha sex utan det beror mest på att vi bägge jobbar mycket och upptas av så mycket annat i föreningar och styrelser så vi är helt enkelt trötta och nöjda med att bara vara kärleksfulla mot varandra mellan sexet...

/TG
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Haha! Vill man bara ha en gång i månaden kan han inte vara speciellt bra! :)


Sen är det ju så att alla inte är lika kåta som vi på ona, finns ju faktiskt dom som är helt asexuella, och det har nog inte med hur nån är i sängen eller inte utan att den drivande lusten saknas precis som det fattas endorfiner (tror det heter så) i vissa hjärnor.

Jösse vilket boring inlägg detta blev, ligger lite i klass med många av din pussycat;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Finns säkert med dem som nöjer sig med sex ett par gånger per år vilket antagligen måste bero på låg sexdrift hos tjejen eller att hennes partner är något av en katastrof i sängen :)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Sex varje dag - ja tack!!

Men som småbarnsförälder blir det lite mer realistiskt 1-2 ggr i veckan.

Rekordet är 7 ggr på en helg - nykära och ständigt kåta... ack vilka ljuva minnen.... :p
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
3-4 ggr i veckan e väl de normala för tillfälle för mig o min kille just nu. I början va de 3 ggr varje gång vi sågs men nuförtiden så blir de då de känns bra.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle helst vilja ha sex, 3-4ggr i veckan, men då man är singel är det svårt. ;)

Men sen finns det ju de par som, ja har killen tur så får han ha sex varannan månad, eller liknande. Tjejer kan ju vara motvillig till sex av många olika skäl, ta till exempel våldtäkt, eller helt enkelt tvång till sex av ex-pojkvän, eller våld vid sex som inte varit helt okej från bådas sida osv. Det kan vara något väldigt litet också, som att hon i ett förhållande hade ett riktigt ego till kille som aldrig lät henne komma osv.
Finns så många saker som gör att en tjej inte vill ha sex, utan bara tycker det är äckligt fastän hon verkligen älskar sin kille och vill ge honom en trevlig upplevelse.
Nu kom jag kanske in på något helt annat. Men just det här att man alltid tycker att det är tjejens fel då det inte blir sex osv. Har ni killar frågat eran tjej rakt upp och ned och seriöst (seriöst innebär att det inte är i sängen när du är kåt som fan och vill ha sex), varför hon helt enkelt inte vill ha sex så ofta som ni själv vill?

Alla har man ju olika erfarenheter bakom sig, och det är inte alla gånger det är trevliga. Och samma sak gäller såklart om en kille inte har bra erfarenheter av sex och inte vill, men då tror jag tjejer är lite mer förstående och kan acceptera det bättre. Tror jag iaf, sån är jag iaf att om en kille inte vill ha sex så accepterar jag de, jag frågar inte en massa och framför allt jag skulle aldrig klaga en massa, och kräva.

Ville bara ge er där ute en liten tankeställare då jag ändå tittar förbi. :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Många kloka ord där issa

sen kan jag även tänka mig att lite av tjusningen kan försvinna lite för vissa tjejer som aldrig får vara ifred för sina killar som är på o på o på hela tiden, då hade nog tom jag tappat lusten nästan ;)
 

GrandLady

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är kåt varje dag, nästan. Men vill nog inte ha "vanlig samlag" dag i ända. Kanske en snabbis, gärna med hårda tag, för att "markera" här och nu! Ge min kille en avsugning och inget med mig och en skön stund i duschen senare ... osv. Knulla är överskattat ... men inte sex :D
 
Toppen