Hur ofta?

on

Medlem
Kön
Man
Tjena!
Vet inte om det finns en tråd som denna, hittade ingen i alla fall.


Men som sagt, undrar hur ofta ni tjejer onanerar?
Skiljer sig självklart mellan från person till person, men ändå, ungefär hur ofta i veckan eller dagen brukar det bli?

Man har ju fått, av någon anledning känslan av att killar onanerar oftare. Vill inte gärna tro på att det är så, snälla! Bevisa motsatsen för mig. :D

För att öppna tråden kan jag säga att jag som kille brukar dra en tralla ungefär minst en gång om dagen. :)

Laters!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tjena!
Vet inte om det finns en tråd som denna, hittade ingen i alla fall.


Men som sagt, undrar hur ofta ni tjejer onanerar?
Skiljer sig självklart mellan från person till person, men ändå, ungefär hur ofta i veckan eller dagen brukar det bli?

Man har ju fått, av någon anledning känslan av att killar onanerar oftare. Vill inte gärna tro på att det är så, snälla! Bevisa motsatsen för mig. :D

För att öppna tråden kan jag säga att jag som kille brukar dra en tralla ungefär minst en gång om dagen. :)

Laters!

OK!

Om du vill ha en egen tråd så kan jag bidra med att jag kan bli tänd en gång om dagen, efter att jag fick kontakt med alla kåtingar på detta forum.

Innan, var det max en gång i veckan det "pockade på"
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Tjena!
Vet inte om det finns en tråd som denna, hittade ingen i alla fall.


Men som sagt, undrar hur ofta ni tjejer onanerar?
Skiljer sig självklart mellan från person till person, men ändå, ungefär hur ofta i veckan eller dagen brukar det bli?

Man har ju fått, av någon anledning känslan av att killar onanerar oftare. Vill inte gärna tro på att det är så, snälla! Bevisa motsatsen för mig. :D

För att öppna tråden kan jag säga att jag som kille brukar dra en tralla ungefär minst en gång om dagen. :)

Laters!

OK!

Om du vill ha en egen tråd så kan jag bidra med att jag kan bli tänd en gång om dagen, efter att jag fick kontakt med alla kåtingar på detta forum.

Innan, var det max en gång i veckan det "pockade på"

Missy blir tänd många gånger om dagen...är jag ledig kan jag pilla på mej själv två tre gånger om dagen...men en del jobbedagar inte alls...
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Vissa perioder i månaden, om jag inte får sex, ja då blir det 3 ggr per dag.
:oops:
Uppehåll under mensen och sen är det som vanligt med lusten igen...
Får alltid en kåt-topp under ägglossningen och det håller i sig ca 4 dagar...ja då kan det bli sex + onanera 3 ggr..........

Kan tillägga att jag inte alltid haft senna aptit på sexuell njutning.... :-D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag upplever mig lite ovanlig ? för att jag har jobb som tar en del tid. men det blir nog iaf i snitt 5 ggr i veckan, antingen själv eller med karln min. :oops:
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
En hel vecka har gått för mig sedan sist. Så nu var det skönt att komma:p

Hur ofta - är helt beroende av hur mycket jobb som finns. Men om jag inte ser till att få orgasm minst en gång per vecka blir jag såå frustreerad[}:)]
 
Toppen