Hur onanerar ni på bästa sätt?

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jag har testat många metoder, och många har varit riktigt sköna. Men av någon anledning så faller jag alltid tillbaka till klasikern, stadigt grepp runt staken och långa härliga drag. Det sviker mig aldrig ;)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Brukar oftast använda staven med ena handen och smeka klitors med den andra eller, strunta i staven och bara smeka klitoris.
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
"Brukar oftast använda staven med ena handen och smeka klitors med den andra eller, strunta i staven och bara smeka klitoris. "

Kan bara hålla med.....
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Stadigt tag med en eller båda händerna ,långa drag i varierande tempo.

Varierar ofta ställning under onaniets gång , sittande-stående-liggande och drar upp knäna emot magen och smeker pungen sammtidigt.:)

( Eller onanerar jag henne och hon mig inte alls fel.):oops:
 
C

capish_

Gäst
jag andvänder min dildo:love:

och är det nån som vet hur man startar en tråd??:p vet inte hur man gör
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag drar min kuk med långa drag, i en fast hand.

capish_: Inne i ett forum, t ex "Allmänt", där du ser översikten, en rad per tråd. Där finns en liten penna uppe till höger, som används för att starta en ny tråd.. Lycka till!
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Hemma: oftast dildo med vibrator, växlar mellan att knulla mig med den och stimulera klittan

På jobbet: får nöja mig med handen, fingerpullar mig med ena handen, gnuggar klittan med andra

:love:
 
C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
Har nog en jävlig finix för mig, det går inte att spruta när jag inte: Håller tummen uppe när jag runkar och jag måste sträcka på mina ben. "har testat att göra nån av dom två utan att sträcka och utan att hålla tummen uppe, det gick inte att få utlösning, helt wierd.
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Själva tekniken är mest upponer, men det är en sån kick av att få dela med sig me nån, som när man har camsex or whatever...
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Det är lite olika faktiskt, men vanligast är ju att jag använder en dildo, helst en g-punktsstav som jag tycker är absolut skönast:p Annars brukar jag variera lite med att använda mina fingrar stimulerande hårt mot klittan eller så använder jag duschen vilket jag nästan föredrar om jag inte vill använda dildo:oops:
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Det är lite olika faktiskt, men vanligast är ju att jag använder en dildo, helst en g-punktsstav som jag tycker är absolut skönast:p Annars brukar jag variera lite med att använda mina fingrar stimulerande hårt mot klittan eller så använder jag duschen vilket jag nästan föredrar om jag inte vill använda dildo:oops:

Fan, tycker det är lite orättvist hur ni tjejer faktiskt kan variera teknikerna på så många olika sätt genom att inte använda leksaker.

Ni har de bra ni... :)
 

Runkbulle

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Det skönaste som finns är att:
Dra på så där nån 45 grader på kranen, dra på vattenkranen till max och och köra in duschen utan munstycke i ballen och hålla duschen där och sen trycka in duschknappen så att duschen startar som en jävla chock, det känns, det vill jag lova, jag har högt tryck i duschen här så det funkar hur bra som helst och skönt som fan är det också, tänker testa att sätta in duschen utan munstycke i ballen och sätta fast den med tejp på utsidan och runt duschslangen, det blir säkert skitkul och sen på med så högt tryck att det inte går att stänga av kranen med handen, herrejävlar vilken känsla det blir, särskilt om man fyller handfatet med 47-48 gradigt vatten och sätter ner ballen där just intill duschen och sen drar ner till 45 grader och sen in i ballen med den och på med högsta vattentrycket och skruvar åt så att man inte kan dra av med handen och på med tejpen och ner med ballen under vattnet och sen trycka på duchkopplaren, wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det känns nog nåt så in i helvete eftersom man inte kan sluta när det går för en första eller andra gången iallafall
Duger inte detta heller så kan man göra det häftigaste av allt, försöka tejpa fast ballen runt duschhålet i andra änden där trycket är högt som fanken särskilt om man gängar bort duschen och sätter dit ballen och på med högsta vattentrycket, bara ljudet och det helvetiska vattentrycket gör att man kan bli helt jävla upphetsad alltså, nåt av detta eller kanske alla tre grejerna ska jag prova nån gång i veckan som kommer/ Runkballen
 

sunezump

Medlem
Kön
Man
jag har ju blivit lite elller ganska så mycket beroende av detta forum.... jag smiter till och med från min sambo till datorn för att läsa om alla onanerande tjejer som gör mig otroligt kåt, vilket gör att jag får runka i smyg för att om hon visste att jag tog hjälp av denna sida tror jag att hon skulle bli avundsjuk. sen är det så att kukén bir genomblöt av att läsa inläggen här och jag bara hinner dra några blöta drag innan sperman sprutar över min mage och som igår över mitt eget ansikte....
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Jag kör med gammal hederlig handtralla ....hårt tag om staken drag fram&tillbaka runk,runk sprut slut.

Det är nog själva upplägget innan onanistunden som är av betydelse.
Att dra ut på det hela så länge som möjligt tex genom att titta in på den här sidan, läsa dom olika trådarna, skriva själv,titta på film som eggar, fantisera m.m.
Till slut så är det svårt att hålla händerna från staken och då kör jag igång den klassiska handtrallan och kommer i en skön orgasm.
Ju längre jag drar ut på tiden desstå skönare blir det,
man kan väl kalla det onanins förspel.

Det är ju inte alltid det funkar med dessa långa upplägg,men ibland är man gräsänkling och då är det fritt fram.
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
jag andvänder min dildo:love:

och är det nån som vet hur man startar en tråd??:p vet inte hur man gör

Framför datorn med kuken i handen ett par timmar är mitt sätt...

Startar en tråd genom att klicka på pennan i fönstret där du väljer mellan trådar...
 
Toppen