hur runkar jag honom bäst?

stoft

Ny medlem
Kön
Man
jag har ett ganska nytt förhållande med en söt pojke som tyvärr inte har så mycket erfarenheter med sig av sex å sånt. han är väldigt blyg och så, satt han vågar typ inget. jag vill inte rusha honom heller, så jag brukar bara sitta bakom honom och runka av honom, men jag har börjat fundera över hur man kan variera detta (själva runkandet då). typ, hur snabbt/sakta man ska dra, eller om jag kan sitta och smeka ett tag först. och hur känsligt är egentligen ollonet för beröring?
 

handy

Ny medlem
Kön
Man
Smek först, runka långsamt i början för att sedan öka takten, runka med en hand, smek pungen och/eller bröstvårtorna med den andra. Den känsligaste delen sitter precis under ollonet, om du bara smeker den delen lite längre så kommer det att gå för honom, det blir ungefär lika dant som om du håller isär blygdläpparna med en hand och runkar med lite vått på klittan tills det går för dig
Prova på dig själv så får du veta hur han kommer att känna det, hör gärna av dig om tipsen passade och var sköna

Handy
 

stoft

Ny medlem
Kön
Man
men suck, den lilla jäveln är kittlig! Fick inte röra pungen nästan överhuvudtaget eftersom "det var läskigt ju" och smekte jag honom under ollonet styvna han som fan men då börjar han skratta efter fem sekunder istället.
...jag blir frustrerad. va i förmiddags jag fösökte testa tipsen första gången men eftersom han går runt med stål i brallan mest hela tiden när han är med mig (:cool:) så tänkte jag leka lite nu ikväll också för att se om jag kunde göra det skönt för mig själv samtidigt. Men nejnej, då säger han att "det är som att äta fiskpinnar varje dag".
Tror jag går och sätter mig i frysen med en vass kniv snart.
 

stoft

Ny medlem
Kön
Man
yey! efter en vecka utan farliga expriment av flickvännen fick hon återigen ett läskigt infall.. låg brevid älsklingen och gosa lite lagom, gick längre å längre ner tills jag hamnade rätt i hans mjuka och lurviga svinto. Det finns inget härligare än att känna en kuk styvna i ens hand... inget dragandes, jag smekte bara lite försiktigt i små cirklar över/under ollonet. blev lite rädd när han började rycka emellanåt, men eftersom han inte sa något... :oops: gjorde detta i 65 minuter!! har aldrig sett honom rycka å låta sådär mycket nån gång. så typ spände han sig sjuttioelva gånger som om han skulle komma men gjorde aldrig detta,,, lite smått frustrerad som jag blev efter 65 minuter ryckte jag av honom kalsingarna och runka i ultraspeed. hehe... yey.

...så frågar man lite försiktigt efteråt, om man får göra sådär. då tittar han generat på mig och svarar "jag sa ju inte nej?" suck..
 

shorty

Medlem
Kön
Man
jag hade en kille osm var likadan. vi var ihop i 7 månader och låg aldrig. det porrigaste vi gjorde var att han pullade mig en gång och jag runkade av honom kanske 3 gånger under tiden. men det var alltid hemskt ångestladdat från hans sida och alltid jag som tog initiativet.

alla tycker att det låter konstigt men jag älskade honom så otroligt mycket att jag inte brydde mig. Bättre att låta honom ta sin tid tänkte jag.
 

shorty

Medlem
Kön
Man
han var 25 jag 27
tro inte han hade legat med mer än en innan och det måste ha varit hemskt traumatiskt för honom. trots detta var han helt klart den bästa pojkvän jag haft.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Okej, varför tog det slut då? Jag menar om han var så bra pojkvän. Var han som gjorde slut eller?

We drift deeper... Life goes on...
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jag är tillsammans med en tjej nu. vi har varit tillsammans i 7 månader ca. vi hade inte sex förens ett halvår och har inte haft det sen dess heller. men det är tvärtom. det är mer hon som inte vill!

yeah!!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Jag vil hinna med att göra så många saker som möjligt under min korta period här på jorden. men hon verkar inte tycka likadant. men jag vill heller inte pusha henne för mkt

yeah!!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Ja jag kanske inte är rätt man för ämnet. Men mycket utav ens beteende ligger ju i tidigare erfarenheter, vilket kanske kan leda till att man aggerar på vissa sätt. Något att ha i baktanke och prata om.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Corm

Medlem
Kön
Man
hehe skojj kille... Prova att sakta, sakta sjunka ner med huvudet närmre hans kuk, typ kyssas lite härovar på vägen ner (om han nu inte har tröjjan kvar förstås) och se om du får suga honom... så att ni kommer framåt på något sätt liksom. Om han nu är så otroligt blyg, men du ändå också så otroligt tålmodig och förstående, så måste du väl ändå på något sätt kunna övertyga honom om att ingenting han gör kan bli fel och att allt bara kan bli bättre hur som helst.

Måste va irriterande att inte få något av honom?
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Jag undrar vad denna typ av blyghet hos killar grundar sig i. Undrar om det inte kan ha med nån form av övergrepp att göra. Eller möjligtvis sexuell ambivalens.
Hos kvinnor är det vanligt att det vänds utåt istället för inåt, dvs många kvinnor som har utsatts för övergrepp blir oerhört impulsiva och har ett omättligt behov av självbekräftelse, som då i 10 fall av 10 måste ske genom nån form av sexuell aktivitet (striptease, ect).

En kille med så dålig känsla att han inte ens kan visa sitt kön för sin älskarinna låter inte som nån som mår så bra.

We drift deeper... Life goes on...
 
Toppen