Hur säger jag: Slicka mig?!

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag behöver råd! Min kille verkar lite rädd (?) för att slicka mig och det tycker jag är hemskt synd eftersom jag älskar att suga av honom men jag tappar lite lust eftersom han aldrig gått ner på mig. (Jag har inte blivit slickad på 1½ år...)

Han tycker att det är upp till mig att säga till när jag vill att han ska göra det. Så till frågan, hur säger jag det på bästa sätt?

Att säga, slicka mig, låter så vulgärt? Jag blir liksom lite generad, kristen uppväxt som jag haft och allt.. :) Vad föredrar ni killar att tjejen säger och ni tjejer, vad säger ni (eller gör) till er kille?

Jag tackar på förhand för de välbehövliga svaren!

Jag är söt som socker och Nätverksstrateg.
 

x_y

Ny medlem
Kön
Man
Ta kommandot. Lägg dig över honom i 69:an. Sug honom samtidigt som du trycker ned vulvan i ansiktet på honom. Inga ord behövs.......han förstår.
Jag tycker handling är mer upphetsande än ord.
Lycka till.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är vansinnigt upphetsande när killen tittar på mig med sin kåta ögon och viskar "sug mig!". Antar att det skulle vara lika upphetsande tillbaka, om jag säger "slicka mig", eller vad säger ni killar??

Men Sliver, jag förstår vad du menar, har också svårt att prata "dirty", i mina fantasier och inne i huvudet gör jag det, men när jag säger något högt låter det vara fånigt, tycker jag. Fler om känner igen sig??
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Rödluvan,

Jag känner igen den där mentala spärren att prata "dirty". Men jag lovar dig att om du bara sätter i gång och säga vad du vill så blir sexlivet klart häftigare. Jag tänder enormt på att höra en tjej säga vad hon vill att jag skall göra

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Skinnfri:

Jag är nog bara rädd att det ska bli för mycket. Träffade en kille en gång som, ja, det var verkligen för mycket. Det kändes som om jag var med i en porrfilm som han både agerade i och regisserade! Hur vet man att man inte går över gränsen, vart går gränsen mellan tändande och avtändande??
 

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ja precis så! Allting jag försöker säga låter fånigt och tillgjort.

Man får väl öva framför spegeln antar jag!

Jag är söt som socker och Nätverksstrateg.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Rödluvan,
Det är svårt att säga var gränsen går exakt, det hänger så mycket på motparten. Jag och min fru tänder enormt på att snacka och säga vad vi vill när vi håller på men ibland snackar vi inte alls. Jag antar att det gäller att läsa av sin partner på något sätt. Förmodligen gör man det omedvetet. Känns det inte rätt för dig med en viss kille så är det inte rätt helt enkelt. Om det däremot känns rätt så är det RÄTT.
Själv älskar jag "porrfilmssnacket" och talar gärna om vad jag vill och vad jag kommer att göra.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Jag tycker att det är vansinnigt upphetsande när killen tittar på mig med sin kåta ögon och viskar "sug mig!". Antar att det skulle vara lika upphetsande tillbaka, om jag säger "slicka mig", eller vad säger ni killar??

Det skulle vara både upphetsande och informativt om du säger "slicka mig!". Då vet man vad du som kvinna gillar. Och det får gärna vara med ett bedjande tonfall. Eller för den delen befallande.
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Ett tips kan vara att viska det ömt i hans öra när ni ligger nakna och smeker.....
Och kanske till å me använda ord som "Snälla...slicka mig....jag har längtat......!!
Jag skulle inte vänta en sekund om jag hörde nåt sånt viskas i mitt öra. Var förförisk!!!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag får nog klura lite på det här. I mina fantasier är det som sagt en hel del runda ord, men inte så mycket i verkligheten. Jag får ta mod till mig helt enkelt!!

Hur går det för dig Sliver, har du vågat testa ännu, kommer du över din mentala spärr???
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Jag tycker du ska prata med honom och säga precis som det är att du älskar att bli slickad...
De kan ju vara så att han är osäker och har kanske misslyckats någon gång förut och kanske inte vågar....
Luska lite trevande, hjälp honom om han är osäker, berätta hur du vill ha det så det känns bäst...
Ta det när ni ligger och myser, kanske efter ett glas vin när stämmningen är på topp...
Men ha inte för bråttom bara..
Själv älskar jag att slicka en riktigt våt fitta... men har tyvärr en sambo som inte riktigt håller med...
Hon tycker att det inte känns rent eftersom det är inne i kroppen....
Mysko...måste ligga något i uppfostran..hmm finns det någon härligare och godare än att slicka fitta...:oops:
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Jag tycker att det är vansinnigt upphetsande när killen tittar på mig med sin kåta ögon och viskar "sug mig!". Antar att det skulle vara lika upphetsande tillbaka, om jag säger "slicka mig", eller vad säger ni killar??
Det skulle väl vara bland det mest trevliga man kan få höra! :p
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är väl också en sån där "pryd" tjej.... Har också svårt för dirty talking. Men det finns ju så många olika sätt att få sagt det man vill. Om jag säger till min partner att jag vill känna hans tunga på min känsligaste punkt så vet han precis vad jag vill!
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Personligen tycker jag slicka mig passar utmärkt det är inte vulgärt bara upphetsande finns ju inget bättre änn när tjejen verkligen gör en förstådd med vad hon gillar och går i gång på. Lycka till!
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
"Slicka mig" går ju inte att missa, men tycker man det är jobbigt med dirty talk och tycker det känns fånigt går det ju att prata med varann när man inte har sex o säga att man vill/tänder på oralsex både att ge o att få. Då har man ju liksaom berättat det innan, fattar han det inte då går det ju att ta hans huvud o trycka de tneråt till det kommer dit du vill ha det...
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
slicka är väll bland det bästa som finns?? men inte för mycker hår då tack :p:cool::cool:

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

kamraten

Medlem
Kön
Man
att bara säga "slicka mig" skulle funka jättebra för mig...jag tycker inte ens att det är så porrigt och vulgärt. vill du göra det lite mer erotiskt så viska det i örat, eller variera med "jag vill känna din tunga....", eller för ner hand huvud med händerna bara.

trist att han inte vill ta eget initiativ bara.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig bett någon slicka mig, har inte riktigt kommit för det. Har i stundens hetta bett om att få bli smekt, talat om hur skönt jag tycker det är osv. Är fortfarande himla nyfiken på om Sliver kommit på hur hon ska säga eller ej, har du kommit på något bra sätt Sliver??
 
Toppen