Hur säger jag: Slicka mig?!

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Nä, kan hålla med med, som tjej ska man väl inte behöva be om att bli slickad..
Byt kille istället, han verkar för tråkig för dig.. ;o)
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Jo, är lite inne på Rödluvans linje där. Eller kanske det är så att det nånstans på vägen skett otrolig missuppfattning och tror att du inte gillar att bli slickad, för att du aldrig sagt något om det. Kanske?
Berätta, berätta Silver. Har du vågat prova?
 

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Oj va många bra svar jag fått! Har varit borta 2 dagar så nu blev jag glad när jag läste allt detta :)

Men jag har fortfarande inte blivit slickad! Jag är har sagt att jag vill att han ska göra det, ger honom hintar mest hela tiden men det verkar inte spela någon roll. I söndags sög jag av honom och efter det sa jag "Det är bara att ge igen" och gjorde det klart för honom vad jag menade (Lite svårt att förklara men jag tror ni förstår!). Det hände inte ett skit och jag börjar bli lite ledsen. Han har försökt slickat mig några gånger i början av vårt förhållande men då sa jag nej för som så många andra tjejer är jag så osäker och tyckte det kändes lite läskigt så där i början men nu vill jag ju! Dessutom har han sagt att han vill slicka mig så det hänger nog mest på att vi ska komma dit någon gång!

Tror ni det finns killar därute som tänker på sex lika mycket som jag? :)
Men jag ger inte upp! Skam den som ger sig. Tack för era svar! Jag håller er uppdaterade :)
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Sliver,
Jag är helt övertygad om att allt kommer att lösa sig, det gäller bara att släppa loss och vara sig själv.
Helt plötsligt får jag en vision av hur du pressar killens huvud mot din grotta och skriker "Fattar du vad du ska göra nu din j-a idiot" *s*

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Mr XXX

Nä, kan hålla med med, som tjej ska man väl inte behöva be om att bli slickad..
Byt kille istället, han verkar för tråkig för dig.. ;o)
Om tjejen inte vågar be om det så kan hon ju heller inte ha några krav på att få det gjort, eller hur? Det handlar ju om att låta bli från båda håll, och vad är det som säger att det är killens ansvar att hon får som hon vill om hon inte säger nåt?
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Att bara säga "slicka mig" känns lite fånigt och taget ur en halvtaskig porrfilm. Påminner lite om repliken "suck me, beautiful" i american pie. Se hur det gick!

Jag tror det är bättre att försöka prata ordentligt med killen och reda ut vad ni båda tycker om. Om det känns lite genant, kan man annars införa en lek där ni turas om att ge varandra en viss behandling. Massage, smekning, kyssar på hela kroppen... ända tills ni kommer till det slutliga målet.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Sliver:

Du vet ju hur det är med killar och hintar, de går inte hem helt enkelt...:)

MEN, du skriver ju också att du sagt att du vill bli slickad, och då är de ju mer än en hint. Underligt, det borde ju verkligen räcka. Kanske dags att prata med honom igen om det, ska det behövas verkligen??

Har aldrig befunnit mig i denna situationen, mest på grund av att, ja, vad ska jag skriva, jag tycker om att bli slickad, men tycker att det är minst lika skönt när killen t.ex. ligger bredvid mig och smeker mig. Tror att jag gillar det bättre eftersom jag då har möjlighet att kyssa honom samtidigt, det gillar jag. Lite offtopic, men ändå inte, handlar ju om att bli slickad i alla fall.
 

Killen Gbg

Ny medlem
Kön
Man
Min f.d. kallade det "pussar" även där, personlig kändes det fel i och med att jag älskar att slicka.
Det är utan tvekan det bästa inom sex. Men för henne som lite "blyg/pryd" så blev det pussar.
Jag tror nog dock att han köper "slicka" för ja, det är ju vad det är.

------------------
kan inte hjälpa att jag är sugen, men jag kan göra något åt det.
 

mackan_pilsk

Ny medlem
Kön
Man
Att slicka mus är ju det goaste, mumsigaste och gottaste man kan göra! Om fittan är rakad, vill säga (för mig iallafall).

Okej, alla kanske inte tycker så, men jag är övertygad om att nära 99% av alla killar/män verkligen gillar det. Du borde därför inte behöva tigga, utan bara be lite snällt. ;)
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Håller definitivt med Mackan. Att få slicka är det läckraste jag vet. Musen behöver inte vara helrakad, räcker med att blygdläpparna är det. Lite enkklare för tungan, men även för fingrarna när man särar dom för att komma åt rosenknoppen lättare.

jojo
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Fleming

Sliver, ni har inte testat 69an heller då alltså? Om inte annat får du väl gå i strejk eller nåt... :)

Kreativt förslag, Fleming!
Allvarligt talat så kan det nog faktiskt hjälpa i vissa fall.
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Silver, jag tycker inte du ska behöva be din kille att slicka dig. han ska bara göra det! Min föredetta fick alltid tungan djupt i sig innan vi ha penentrationssex, minst en orgasm innan mig annars kunde jag bli depp :p Jag älskar verkligen att slicka fitta, är jag inte redan kåt när jag gör det får jag världens ståkuk av det! Får sällan försats när jag runkar själv men slickar jag får jag gott om försats!
 

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ah! Nu har det äntligen hänt! I och för sig var det ett tag sedan men jag har inte haft tid att uppdatera här :)

Det var i alla fall en fredagskväll för några veckor sedan då jag och min sambo hade druckit lite vin och öl hemma i en skön hemmakväll. Jag hade nog druckit ett glas för mycket och bestämde mig för att ta en dusch innan det var dags att sova för att nyktra till lite.

Jag la mig ner på sängen och min sambo öppnade min morgonrock och började kyssa mina höfter och lår. Han klädde av sig och la sig ovanpå mig och var på väg att tränga in mig.

Jag sa "Nej, jag vill att du gör något för mig först". Han visste precis vad jag menade och log men ville att jag själv skulle säga det.

Så sa jag det äntligen "Slicka mig" och han särade på mina lår och slickade min fitta.

Sen blev det en 69:a och alla möjliga och omöjliga ställningar och det var en hemskt bra kväll som ni förstår :)

Det här blev hemskt långt men jag vill bara tacka för ert stöd och era råd :)
 
Kön
Man
Good for you!

Här är bara ett litet alternativt förslag från mig: Visa upp fittan på ett förföriskt inbjudande sätt och fråga försynt med lite lömskhet i blicken på ett mjukt och oskyldigt sätt: - Vill du smaka?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Härligt Sliver! Å grattis!!!
Själv har jag aldrig BEHÖVT bli ombedd, men visst är det häftigt med tjejer som talar om vad de vill. Allt från att få ett sms som säger "kom och slicka mig i fittan" till att bli hårt dragen i håret och fått hela munnen full innan man har hajjat vad som hände :-D

Har kört bil och plötsligt fått två välsmorda fingrar inkörda i munnen... men beroende på tillfälle och person kan det vara lika upphetsande att få en blyg liten fråga: "kan inte du pussa min mus...?"

Älskar att ligga underst och bli alldeles jättekladdig i hela ansiktet, eller varför inte retad till vansinne; välsurrad mellan sängstolparna och den härliga synen och underbara doften av vått vått kvinnokön alldeles preciiiis ovanför utom räckhåll för mun och tunga.

Tänk att få ha en alldeles slät villig kärleksgrotta framför ansiktet och mjukt och försiktigt pussa på venusberget... för att sen låta munnen leka mer och mer tills man har hela rosenknoppen hårt fastsugen i munnen och bensaxen hårt runt nacken.

Finns det något härligare än att bli alldeles genomsköljd över hela ansiktet av en häftig sprutorgasm?

Så jag skriver, sitter ju här å blir alldeles kåt!

Men kort sagt; det finns få ting som smakar underbarare än fitta, mus, kussimurra, höna, vagina, kalla det vad du vill, bara du låter mig smaka!
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Gör som x_y sa. När du ska suga honom, lägg dig som i 69:an och så pressar du fittan mot hans ansikte. Han måste ju bara fatta. Om du har bett om det innan så måste han ju fatta ännu bättre om du gör så....
PS. Tur att jag inte är så korkad. Fast jag har ju inte haft sex än så jag kan ju inget säga. DS.
 

Runkamera

Ny medlem
Kön
Man
Det är underbart att slicka fitta, att lägga sig mellan särade ben och ha en nyrakad fitta framför ögonen som jag slickar med tung- spetsen nerifrån och upp och sedan suger på klittan så att den står stenhåd som en liten kuk det är underbart skönt.
 
Toppen