Hur ser din fantasi om ageplay ut?

Spelmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan verkligen tända på fantasin om personer med olika ålder har sex. Fast tänder bara på yngre kille / äldre kvinna. Oftast fantiserar jag om att den äldre kvinnan förför den yngre killen (som är tveksam och behöver övertalas ganska länge).

Fler som fantiserar om detta och vilken kombination av ung / äldre tänder du på. Hur ser din fantasi ut?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Då jag själv är mer gubbe än jag egentligen vill erkänna, fantiserar jag om att lära känna en ung, söt men blyg tjej under 'normala' förhållanden t ex kollegor, tränar på samma gym ofta och börjat hälsa på varann. I fantasin ser hon upp till mig och tyr sig allt mer för att till sist erkänna hon är erfaren men nyfiken och har en inre slampa som vill blomma ut. Hon ber att hå se mig, sen känna, efter det att jag ska testa på henne. Att få lägga min gubbtunga på hennes unga, släta fitta första gången, sen vidare lära henne att stjärten är härlig också, för mig att slicka och för henne att bli slickad på, i...
Typ så :)

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
55
Delar intresset. Jag har alltid varit intresserad av ageplay, yngre kille och äldre kvinna. Det är även en favorit genre när jag tittar på porr.
Har även fantiserat mycket genom åren när jag runkar att jag har sex med en äldre kvinna, när jag var tonåring var det kompisars mammor, mor- och farmödrar som var med i fantasin.

Toppen