Hur ser fittan ut?

B

babbe

Gäst
Jag är en kille på 15 år, som aldrig varit i kontakt med en tjej mer än hångel och kyssar.
Har blivit intresserad av en tjej och jag har sett att hon kollar in mig också.
Man vet ju aldrig om jag kommer få till det med henne, så därför frågar jag er, killar som tjejer:
Hur är fittan? Vart sitter hålet? Vart sitter klittan? Hur gör man det skönast för tjejen i förspelet?
Tacksam för svar snarast.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Yo,grabben! Faktiskt lite svårt att svara skriftligt på detta. Tips>>>kolla nån p-film! Hm, jo dom flesta tjejer tycker att det är skönt att bli slickade, så det är bara att jobba på med tungan
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Jag tycker inte att du ska kolla på någon porrfilm och försöka lära dig därifrån....
I porrfilmerna så är det liksom inte som det är på riktigt ( jovisst en del gör nog så också )
jag tycker att du ska känna dig fram när den tiden kommer.... var försiktig och och ta gott om tid på dej. för om du är hårdhänt så kanske hon inte vill göra det fler gånger med dig... Kom ihog att hon kanske är lika oerfaren som du , och lika nervös på hur picken ser ut och hur den "fungerar".

Lycka till och skriv gärna om hur det gick.





Some play hard to get , I play hard to want
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
.jajajaja, precis vad jag tänkt tillägga att p-snurror kanske inte är de bästa upplysningsfilmerna. Men jag tycker ändå man kan lära sig en del därifrån - vi har ju exempelvis KÄRLEKENS SPRÅK-rullarna , men håller med om att GANG BANG 666 med ron jeremy inte precis är så uppbyggeliga..
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
¨Grabben du har mycket kvar att lära, det kommer med tiden, bästa tipset är ju att kolla lite på P-rullar och tidnigar, kör på bara!

Oj oj :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Ojoj - det finns massor av bilder och beskrivningar på nätet och massor av film och böcker om sexupplysning. Sök på Google till exempel. Titta på bilderna. När den dagen kommer att du får titta "på riktigt" :) tycker jag att du skall blunda och känna dig för långsamt och utforskande först. Du *hinner* upptäcka henne - smek henne och bli smekt. Tids nog får du tränga in i henne. (Lätt av mig att säga - jag som var pilsk som en iller och hoppade på efter 2 sekunder första gången :)). Nejmen allvarligt - ta er tid och lär er av varandra.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Det finns många bra böcker och seriösa sajter där du kan hitta information. Ge dig inte på hårdporr, dessa filmer ger dig en helt fel bild av hur tjejer vill bli stimulerade. Se hellre mjukporr!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen