hur ska jag göra

Express

Ny medlem
Kön
Man
hur sk ajag göra för att få bort dom här tankarna tror ni
för att kunna konsentrera mig på min uppgift?
 
S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
vilken uppgift till å börja med?

yeah baby!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Prata med den du skall älska med. Man är faktiskt två om det och om det ska ske med en person för vilken det krävs en massa prestige då är det inte värt att försöka. Om du och den du vill älska med har en djup kontakt med varandra handlar det inte om att "lägga korten på bordet"och visa vilken "påsättare" du är. Om kvinnan skulle pratat skit om dej är hon fan inte värd dej. Den som pratar skit om den som gett sin kropp till den är inte mycket värd.
Du vill ju så mycket och om du bara vågar säga som det är och hon verkligen lyssnar så tror jag att din ångest över din prestation kan lossna. För när hon lyssnar delges hon en väldigt skör och värdefull del av dej, och det för er närmare precis som när ni smälts samman i älskogen. Och om hon av nån anledning skulle tycka att du inte var något att ha då när du öppnar dekj för henne, ja då är hon ju inget att ödsla kärlek på.
Jag tänker i alla fall vara väldigt muntlig första gången jag skall älska. Och hon kommer nog att veta att det är för att jag verkligen vill.
 
Toppen