Hoppas det är ok att jag som kille får tycka till också

. Nu har jag inte sett programmet som delades, inte än ivf.
Såklart är nog detta ytterst individuellt.
Men jag känner ofta att tjejer inte ska vara rädda för att ta för sig i sexet Tyvärr upplever jag det som vanligt att man som kille förväntas vara den som ska presterar det mesta i sänghalmen.
Sen lyhördhet, fråga vad killen gillar och inte gillar, kanske hans fantasier. Ju mera man vet, när man väl är i hettan, ju mera avslappnat är det.
Jag tror det mest handlar om gilla det man gör, så man njuter av det man ger sin kille.
Jag tror också vi killar många gånger är dåliga på att ge oss hän, låta tjejen ta hand om oss. Ivf bland en del av mina bekantar. Många killar vill verkligen alltid ge tjejen en skön dag åktur.
Så vi grabbar har ett ansvar, slappa taget o njuta.
Jag var på en parkurs i sex, för många år sedan. Där vi bla fokuserade på just tillfredsställande varandra och då släppa taget o njuta.
Det var då, som jag upptäckte att orgasm och spruta inte alls behöver sitta ihop. Utan jag kan få rena orgasmer och då är det sällan jag sprutar. Precis som jag kan spruta, utan att det är en orgasm. Visst är detta också skönt, men ska inte jämföras med orgasm.
Men detta krävs att jag är bekväm med tjejen, och att hon njuter av det hon gör och situationen.
Så ja, finns väl inget enkelt svar. Så som jag ser det, inte mer än lyhördhet, nyfikenhet, öppen och släppa taget o njuta.