hur smakar en fitta?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Godaste godiset... ;) Den smakar salt när man drar tungan i springan.. och lite syrligt när man sticker in tungan djupt djupt in.. Mums, nu blev man ju kåt igen här... va ska man göra nu då? daaarling??
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
tycker unga tjejer smakar oftast söta, en aning sura ... äldre kvinnor mera salt och surt, men inte påfallande mycket... undantag finns ju
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
fitta smakar gott... älskar fitta, ibland kan man få ett sånt begär att slicka fitta... det är så härligt att ligga när nere och gotta sig.. eller att ligga i 69, hon suger och jag slickar och har hela utsikten över hennes fitta och anus...
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
fitta smakar gott... älskar fitta, ibland kan man få ett sånt begär att slicka fitta... det är så härligt att ligga när nere och gotta sig.. eller att ligga i 69, hon suger och jag slickar och har hela utsikten över hennes fitta och anus...

69 är ju så jävla härlig. Utsikten är underbar.
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.varierar från tjej till tjej eller kvinna till kvinna............lite syrligt...lite sött....lite salt....lite surt......[:cool:]
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Åtminstone mina två senaste tjejer har börjat smaka annorlunda, just när det börjat bli lite extra skönt för dem! En sötare smak. Vetskapen om varför gör det förstås mycket upphetsande!
 
Toppen