Hur svårt kan det vara?


  • Total voters
    6
  • Poll closed .

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Om jag förstår det rätt så får män inte kommentera kvinnlig onani men för kvinnor finns inga begränsningar.
Att trådarna spårar ur händer rätt ofta, har kommenterat detta på mitt inlägg angående äldre män.
Ska vi kanske ta bort könsrollen helt här på forumet, vi blir onanister alla.
Finns säker män här som som är kvinnor och kvinnor som är män så varför skilja oss åt.
Får väl stoppa in något annat i profil bilden.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har inte uppfattat det som att vi män inte får kommentera kvinnliga inlägg där det är relevant. Däremot händer det alltför ofta, för att inte säga alltid, att vi män 'tar över' i trådar där det är uppenbart att den kvinnliga trådskaparen riktar sig endast till andra kvinnor. Där tycker jag vi män bör skärpa oss och låta kvinnorna sköta sitt. Att det sedan finns män som utger sig att vara kvinnor, eller vice versa även om det är ovanligt, det får vi tyvärr leva med
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Vill minnas en Kjellkåt som kommenterade något på kvinnlig onani och fast han höll sig till ämnet fullkomligt mobbades av administrator och vissa här på forumet.
Finns nog ett inlägg om detta.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vill minnas en Kjellkåt som kommenterade något på kvinnlig onani och fast han höll sig till ämnet fullkomligt mobbades av administrator och vissa här på forumet.
Finns nog ett inlägg om detta.
I så fall är det tråkigt att det blir så....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
om vi ska få fler kvinnor på forumet så borde de ha en fredad zon
eftersom typ 90%+ är killar här
som direkt bombaderar tjejerna med kommentarer

skulle t o m vilja gå så långt att som kvinna ska man kunna bevilja vem som kan skriva mess till dem?

t o m som straight man får jag både erbjudande om dickpics och chattar, så jag kan tänka hur nerlusade de få kvinnorna blir...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag har egentligen inte en susning om lösningen! Men jag ser ju att det finns tjafs och då vill jag inte fokusera på tjafs - jag vill lösa problemet ! Hur löser vi problemet ör min fråga <3
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det är inte så jag menar, men det har hänt att kvinnor gjort inlägg om kvinnlig onani till andra kvinnor, men tråden blir fort nedlusad av kommentarer från män och snart handlar det om annat än vad trådskaparen tänkt.
Är det allmän onani har alla rätt att kommentera, man eller kvinna
Du ger mig olika signaler!
Menar du att de kvinnor som klär sig utmanande får skylla sig själva om de blir antastade eller menar du att de killar som blir så upphetsade att de har rätt att ta sig rätten över en kvinnas kropp?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Män ska alltså inte få kommentera kvinnors inlägg men kvinnor kan kommentera mäns.
Var tog då jämlikheten vägen.
Tror antalet kvinnor skulle bli fler om dom skrev mer på mäns inlägg. Grundämnet är onani och tycker nog en del inlägg skulle må bra av en kvinnas syn på dom.
Mer kvinnor och ta bort dom män som inte kan respektera detta skulle forumet bli bra mycket trevligare.

Tycker jag.
Det finns inget någonstans på forumet som säger att det är så. Det som däremot sägs är att om en kvinna frågar direkt till kvinnor under kvinnlig onani är att då ska killar inte svara.

Typ så här: En kvinna frågar "Hur upplever du skillnaden i känsla på klitoris mellan att onanera med höger och vänster pekfinger?". Inom 30 sekunder är det fyra män som är i tråden och skriver i stil med att: "Höhö bjud hem mig så ska jag knulla dig med min 28 cm kuk så du slipper onanera" eller "Min systers farmors brors kusins dotter kom i floder bara av att jag tittade på henne så inte fan ska du fundera på pekfingervalsen".

Anmälningarna haglar och tjejerna ber att få sina konton borttagna.

Alltså alla får kommentera i alla forum, men håll er till ämnet och bete er som folk.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Om jag förstår det rätt så får män inte kommentera kvinnlig onani men för kvinnor finns inga begränsningar.
Att trådarna spårar ur händer rätt ofta, har kommenterat detta på mitt inlägg angående äldre män.
Ska vi kanske ta bort könsrollen helt här på forumet, vi blir onanister alla.
Finns säker män här som som är kvinnor och kvinnor som är män så varför skilja oss åt.
Får väl stoppa in något annat i profil bilden.
Se mitt svar i inlägget ovan!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Vill minnas en Kjellkåt som kommenterade något på kvinnlig onani och fast han höll sig till ämnet fullkomligt mobbades av administrator och vissa här på forumet.
Finns nog ett inlägg om detta.
Hmm, du var inte medlem på forumet när den medlemmen och hans andra konto härjade. Du råkar ha samma ålder och kommer från samma region i landet.

Det har ju nyligen varit påsk. Det för tankarna till återuppståndelse.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Dina påhittade men ändå träffsäkra kommentarer får mig att skratta Challe.
Men ibland undrar man ju om inte folk är lätt retarderade i skallen…..
Typ nån kommenterade att hans fru låg och sov varvid nån annan kommenterar att det ”bara är att trycka in kuken i henne”.
Eller när nån annan kommenterade nåns inlägg om ”att det är ju bara att knulla på fruns syster” eller nått i den stilen.

Förmodligen är vissa 45+ och har fått knulla totalt tre gånger i livet varvid senaste gången var för 20 år sedan.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Dina påhittade men ändå träffsäkra kommentarer får mig att skratta Challe.
Men ibland undrar man ju om inte folk är lätt retarderade i skallen…..
Typ nån kommenterade att hans fru låg och sov varvid nån annan kommenterar att det ”bara är att trycka in kuken i henne”.
Eller när nån annan kommenterade nåns inlägg om ”att det är ju bara att knulla på fruns syster” eller nått i den stilen.

Förmodligen är vissa 45+ och har fått knulla totalt tre gånger i livet varvid senaste gången var för 20 år sedan.
Spot on!
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmm, du var inte medlem på forumet när den medlemmen och hans andra konto härjade. Du råkar ha samma ålder och kommer från samma region i landet.

Det har ju nyligen varit påsk. Det för tankarna till återuppståndelse.
Det var han som berättade om forumet för mig. Ja, han bor i dalarna var nog något yngre än mig, men vi har inte kontakt längre.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Kan bara hålla med om att det verkar vara märkligt svårt att ha ett gott uppförande, vilket jag finner mycket konstige. Behandla folk på samma sätt som irl så går det bra 9 gånger av 10
Om det är OK att leka "djävulens advokat" trots att jag inte varit medlem så länge att jag egentligen inte vet ...
Men hittills har det varit många som tagit kontakt med mig men ingen, och jag menar verkligen ingen, av alla som tagit kontakt har varit otrevliga.

Att det finns killar som försöker få kontakt är en sak som man får räkna med i ett sånt här forum tycker jag!

Och om jag startar en tråd i kvinnlig onani eller någon annan stans så är det väl jag som har ansvar för tråden och får säga ifrån om jag inte tycker att de svar som kommer i min tråd passar sig!

Och om det inte hjälper att jag säger ifrån så får jag väl be en snäll moderator om hjälp :giggle:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om det är OK att leka "djävulens advokat" trots att jag inte varit medlem så länge att jag egentligen inte vet ...
Men hittills har det varit många som tagit kontakt med mig men ingen, och jag menar verkligen ingen, av alla som tagit kontakt har varit otrevliga.

Att det finns killar som försöker få kontakt är en sak som man får räkna med i ett sånt här forum tycker jag!

Och om jag startar en tråd i kvinnlig onani eller någon annan stans så är det väl jag som har ansvar för tråden och får säga ifrån om jag inte tycker att de svar som kommer i min tråd passar sig!

Och om det inte hjälper att jag säger ifrån så får jag väl be en snäll moderator om hjälp :giggle:
Det följer det vanliga mönstret. Som tjej får du mer uppmärksamhet och alla vill vara vänliga och hjälpa till. Min erfarenhet när det blir otrevligheter är oftast mellan män. Men det finns såklart undantag...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det följer det vanliga mönstret. Som tjej får du mer uppmärksamhet och alla vill vara vänliga och hjälpa till. Min erfarenhet när det blir otrevligheter är oftast mellan män. Men det finns såklart undantag...
Ler lite och kan inte låta bli att tänka på djurens värld där hannarna stångas om en "kvinnas" gunst vid brunsttider ;) :LOL: Men som du så klokt säger - det finns ju undantag :love:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ler lite och kan inte låta bli att tänka på djurens värld där hannarna stångas om en "kvinnas" gunst vid brunsttider ;) :LOL: Men som du så klokt säger - det finns ju undantag :love:
Jag märker detta tydligt i olika Facebook grupper för t.ex bilar. Om en kille ställer en lite 'dum' fråga så är där genast andra killar som häcklar och nedvärderar eller svarar med helt felaktiga svar och ibland livsfarliga svar, om man skulle genomföra dem. Men om en tjej ställer samma 'dumma' fråga så är där direkt ännu fler killar som ger råd, förklarar, erbjuder att köra flera mil för att hjälpa till etc...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag märker detta tydligt i olika Facebook grupper för t.ex bilar. Om en kille ställer en lite 'dum' fråga så är där genast andra killar som häcklar och nedvärderar eller svarar med helt felaktiga svar och ibland livsfarliga svar, om man skulle genomföra dem. Men om en tjej ställer samma 'dumma' fråga så är där direkt ännu fler killar som ger råd, förklarar, erbjuder att köra flera mil för att hjälpa till etc...
OM vi ska föra detta resonemang om fördomar vidare så är det konstigt att så många ändå påstår att det alltid är kvinnor som inte kan komma överens :unsure:


Det är väl egentligen lika förnedrande för en kille att han förväntas kunna allt om bilar som det är för oss tjejer att ingen tror att vi kan något om bilar ...

Dags att skrota alla fördomar kanske ;)


Jag är nöjd så länge jag slipper alla incels som härjar på fejjan :notworthy:
 
Toppen